Biznes plan - sklep z bielizną

Nasza ocena:

5
Pobrań: 2037
Wyświetleń: 10451
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Biznes plan - sklep z bielizną - strona 1 Biznes plan - sklep z bielizną - strona 2 Biznes plan - sklep z bielizną - strona 3

Fragment notatki:

Dokument zawiera biznesplan z przedmiotu podstawy zarządzania, który prowadzi prof. dr hab. inż. Kazimierz Waćkowski. Biznesplan dotyczy sklepu z bielizną ?The Fifth Avenue?. Dokument ma 29 stron i zawiera takie części jak: 1. charakterystyka przedsiębiorstwa, misja i cele strategiczne przedsiębiorstwa, misja, cele przedsiębiorstwa, zadania przedsiębiorstwa, wystrój wnętrza, obsługa klienta, opis produktu, system zarządzania i personel, załoga, kwalifikacje, system motywacyjny, rynek i działania rynkowe, wielkość rynku, segmenty, lokalizacja, klienci, badania rynku, reklama, formy promocji, public relations, proces sprzedaży, organizacja świadczonej usługi, dostawy towarów, analiza finansowa, koszt uruchomienia inwestycji, założenia do planów finansowych, założenia do analizy CASH FLOW, rachunek wyników za pierwszy rok działalności, analiza wrażliwości, prognoza przepływu gotówki, analiza SWOT, analiza sfer działania przedsiębiorstwa, analiza procesów, dynamiczny model procesu ?Obsłuż wykonanie prywatnego pokazu mody?, dynamiczny model procesu ?Brak towaru na magazynie?, import towarów do sklepu, proces rekrutacji, funkcjonowanie magazynu, model danych, lista podstawowych obiektów informacyjnych, obsługa klienta, modele funkcji, model funkcji: ?Obsługa zamówień?, model funkcji: ?Obsługa marketingu".

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego
i Języków Obcych
Analiza Strategii Biznesu
The Fifth Avenue Sp. z o.o.
I ROK STUDIÓW LICENCJACKICH ZAOCZNYCH
ZARZĄDZANIE I MARKETING gr. 8
Praca z Podstaw Zarządzania pod kierunkiem:
prof. dr hab. K. Waćkowskiego
autorzy:
Przemysław Błaszczyk
Agata Kaźmierczak
Warszawa 2001
Spis treści: Strona:
Charakterystyka przedsiębiorstwa 3
Misja i cele strategiczne przedsiębiorstwa 3
Misja 3
Cele przedsiębiorstwa 4
Zadania przedsiębiorstwa 5
Opis produktu 7
System zarządzania i personel 8
Załoga 8
Kwalifikacje 8
System motywacyjny 10
Rynek i działania rynkowe 10
Wielkość rynku 10
Segmenty 11
Lokalizacja 12
Klienci 12
Badania rynku 13
Reklama 13
Formy promocji 13
Public relations 14
Proces sprzedaży 14
Organizacja świadczonej usługi 14
Dostawy towarów 15
Analiza finansowa 15
Koszt uruchomienia unwestycji 15
Założenia do planów finansowych 15
Założenia do analizy CASH FLOW 16
Rachunek wyników za pierwszy rok działalności 16
Analiza wrażliwości 16
Prognoza przepływu gotówki 17
Analiza SWOT 17
Analiza sfer działania przedsiębiorstwa 18
Analiza procesów 19
10.1 Dynamiczny model procesu “Obsłuż wykonanie prywatnego pokazu mody” 19
10.2 Dynamiczny model procesu “Brak towaru na magazynie” 20
10.3 Import towarów do sklepu 21
10.4 Proces rekrutacji 21
10.5 Funkcjonowanie magazynu 22
Model danych 23
11.1 Lista podstawowych obiektów informacyjnych 23
11.2 Obsługa klienta 25
Modele Funkcji 26
12.1 Model funkcji: “Obsługa zamówień” 27
12.2 Model funkcji: “Obsl€ga marketingu” 28
Podsumowanie 29
1.Charakterystyka przedsiębiorstwa
Plan przedsiębiorstwa gospodarczego The Fifth Avenue Sp. z o.o. opisuje otwarcie sklepu z ekskluzywną bielizną oraz konfekcją damską w Warszawie w galerii handlowej „GALERIA MOKOTÓW” w oparciu o styl i standard ekskluzywnych sklepów z Nowego Jorku. Znakiem handlowym przedsiębiorstwa będzie „The Fifth Avenue”. Powstał on na podstawie pomysłu przeniesienia najlepszych wzorców kupieckich na polski grunt oraz skorzystania z wieloletnich doświadczeń amerykańskich inwestorów. Uroczyste otwarcie sklepu, połączone z bankietem nastąpi we wrześniu 2001 r. w oparciu o kapitał własny członków wchodzących w skład

(…)

… ukaże się w 5 kolejnych edycjach następujących gazet dla Pań i Panów:
♠ „ELLE” (okładka - tył)
„VOGUE” (jw.)
„MARIE CLAIRE” (jw.)
„TWÓJ STYL” (jw.)
„PLAYBOY” (środek)
„CKM” (środek)
Równolegle reklama radiowa w następujących rozgłośniach lokalnych”
„Radio eSka” (5 razy dziennie na miesiąc przed otwarciem)
„Radio Pogoda” (jw.)
Jednocześnie na dwa miesiące przed otwarciem salonu rozpocznie się cykl…
… finansowego w przypadku gdyby któryś z producentów wycofał się z umowy.)
7. Analiza finansowa
7.1. Koszt uruchomienia inwestycji
Adaptacja lokalu (wg kosztorysu) 20 tys. PLN
Wyposażenie lokalu (wg kosztorysu wraz ze sprzętem) 70 tys. PLN
Oświetlenie 5 tys. PLN Szyldy i reklama zewnętrzna (w tym kampania promocyjna) 250 tys. PLN
Ubrania dla personelu (dwie zmiany) 5 tys. PLN
RAZEM: 350 tys. PLN
7.2. Założenia…
… tylko dla ich grupy społecznej
3.Zahamowanie recesji gospodarczej.
4.Plany szybkiej ekspansji i usadowienia się w znalezionej niszy rynkowej
Słabe strony/ Weakness
Zagrożenia/ Threats
1.Duży bezwład myślenia społeczeństwa.
1.Wzrost inflacji.
2.Rosnąca konkurencja.
3.Postępująca pauperyzacja społeczeństwa
4.Otwarcie firmowych salonów mody producentów.
9. Analiza sfer działania przedsiębiorstwa.
1. 2.
3. 4. 5. 6.
7. 8. 9. Rząd RP - jako naczelny organ władzy w Państwie ma istotny wpływ na wszystkie elementy otoczenia „The Fifth Avenue”.
Urząd Gminy wywiera wpływ na podejmowanie decyzji na szczeblu lokalnym. (może w radykalny sposób obciąć możliwości reklamy zewnętrznej np. na billboardach)
ZUS - Pracodawca opłaca składkę na ubezpieczenie a ZUS wypłaca odszkodowania i zasiłki pracownikom.
GUS - ogłasza np. stopę…
… klientów.
Wg http://www.stat.gov.pl (łączna ilość zameldowanych mieszkańców gmin: Ursynów, Mokotów, Śródmieście, Ochota, Wilanów oraz powiatu piaseczyńskiego)
Analiza Strategii Biznesu - „The Fifth Avenue” Sp. Z o.o.
2
Zdobywać i umacniać Naszą pozycję jako najbardziej elitarnego sklepu dla Pań w Polsce.
Zapewniać, że standard Naszych produktów i usług będzie spełniał a nawet przewyższał oczekiwania…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz