1. Globalizacyjny czynnik tożsamości młodzieży.
2. Internet jako nowa przestrzeń socjalizacyjna młodzieży.
3. Blogosfera jako nowy czynnik tożsamości młodzieży.
4. Społeczne konstruowanie atrakcyjności interpersonalnej i prestiżu na facebooku. Przykłady.
5 . Wirtualne wspólnoty. O wspólnotach w Internecie.
6. Hermeneutyka reklamy. O jawnym i ukrytym przekazie komunikatów reklamowych.
7. Intymność a przestrzeń medialna. Koncepcje związków intymnych w filmach i serialach. 8. Ideowość wirtualnego nastolatka. Akcje społeczne organizowane przez młodzież w Internecie.
9. Nastolatyzacja dorosłych w przestrzeni medialnej. O wzorcach fizycznego i psychicznego młodnienia w filmie, telewizji, Internecie.
10. Osobowościowotwórcze walory przestrzeni medialnej i Internetu. Refleksja pedagogiczna.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)