Wspornik - PSN
Delete ( Prostokąt )
25. Jeżeli na liście obiektów pojawi się ich więcej,
zbędne należy skasować, wybierając odpowiedni
rozkaz Delete. W tym przypadku będzie to rozkaz
Delete z sekcji Modeling. Wybór Area and Below
spowoduje skasowanie wybranego (wybranych)
prostokąta, odcinków i punktów określających
tenże
prostokąt
26. Wybór obszaru dokonujemy wskazując myszką (wybrany
obiekt zmieni kolor a w oknie wyboru (Delete…. ) zostanie
zmodyfikowana informacja) – w tym przypadku jeżeli dwa
obiekty (area) zajmują ten sam obszar pojawi się okno
Multiple Entities pozwalające sprecyzować o który obiekt nam
chodzi. (obiekt możemy wybrać przyciskami Next lub Prev).
27. Wyboru obiektu lub grupy obiektów tego samego typu (w
typ przypadku obiektów typu area) możemy dokonać
modyfikując opcje w oknie wyboru Delete…
W-10
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)