Wskazać wartości dodane i czynniki jakości obsługi klienta- opracowanie

Nasza ocena:

5
Pobrań: 35
Wyświetleń: 385
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wskazać wartości dodane i czynniki jakości obsługi klienta- opracowanie - strona 1

Fragment notatki:

Wskazać wartości dodane i czynniki jakości obsługi klienta oraz określić ramy organizacyjne systemu zapewniania jakość obsługi klienta:
-poczynić pewne założenia oraz określić kim są klienci
-pokazać strukturę dystrybucji
-wskazać wartości dodane (procesy)
-podać czynniki, kryteria jakości obsługi klienta
-jak i kto kontroluje jakość
-kto i po co wykorzystuje rezultaty pomiaru kontroli jakości
-optymalizacja jakości obsługi klienta, kto i jak miałby to robić
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz