Wizerunek firmy w internecie na konkretnym przykładzie-prezentacja na wykład

Nasza ocena:

3
Pobrań: 49
Wyświetleń: 3738
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wizerunek firmy w internecie na konkretnym przykładzie-prezentacja na wykład - strona 1

Fragment notatki:

Temat notatki to wizerunek firmy w internecie. Zajęcia prowadzone są na Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach, prowadzi je dr Bożena Kaczmarska. Prezentacja składa się z 25 slajdów natomiast dokument tekstowy z stron. Notatka zawiera informacje na temat: promocja strony internetowej, formy promocji strony internetowej, płatna reklama, darmowa ogólna promocja strony WWW, płatna reklama- na innych stronach i serwisach poprzez banery, formy płatności w programach afiliacyjnych, cost per click, cost per lead, cost per sale.

Promocja strony internetowej
Aby jak najwięcej użytkowników dowiedziało się o naszym produkcie Po stworzeniu strony WWW należy ją jak najlepiej wypromować.
Jest kilka sposobów na promocje stronny WWW. My podzieliliśmy to na dwa działy.
Darmowa ogólna promocja strony WWW. Polega ona na odpowiedniej optymalizacji strony i podwyższeniu jej wartości i rangi w Internecie. Ma to na celu ułatwienie internautom i przyszłym klientom w dotarciu do strony poprzez wyszukiwarkę , katalog lub inne strony.
Realizujemy to poprzez trzy takie sposoby:
katalogowanie
Katalogowanie stron www jest czynnością która ma na celu nic innego jak zwiększenie ilości linków prowadzących do katalogowanej strony. Dodajemy linki do naszej strony do serwisów katalogowych .
pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie polega na ustawianiu stron w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach po wpisaniu słów kluczowych związanych np. z działalnością firmy. Likowanie
Likowanie jest bardzo podobne do katalogowania tylko że linki do stron są dodawane na różnych forach i innych stronach internetowych.
Płatna reklama- na innych stronach i serwisach poprzez banery.
reklama bezpośrednia-
Czyli reklama strony bezpośrednio poprzez kontakt z właścicielem serwisu na którym chcemy się zareklamować. Jest czasochłonne. Trwa dużo czasu. Ponieważ musimy na własna rękę szukać stron odpowiadających nam, kontaktować się z nimi i prowadzić cale późniejsze rozliczania. Raczej teraz rzadko używa się takiej reklamy.
Pośrednia -programy afiliacyjne
Omówimy to dalej w następnych slajdach.
Darmowa ogólna promocja naszej strony WWW. Wypozycjonowanie strony i podniesienie jej rankingu można wykonać samodzielnie. Takie rozwiązania wymagają jednak odpowiedniego zaplecza i wiedzy ,bądź zatrudnienia odpowiednich ludzi do tego. Stąd też ciągłe pozycjonowanie lepiej zlecić specjalistom. To niestety kosztuje, wchodzi więc w grę głównie w wypadku większych bogatszych stron takich jak nasza. My wybraliśmy firmę „bądź pierwszy” która znalazła się w pierwszej dziesiątce firm SEO w rankingu magazynu Internet. Jest to firma która działa od 2004roku i ma w swoim portfelu ponad 100klientow.
Wybranie firmy zewnętrznej oprócz oszczędności czasu przynosi tez korzyści ekonomiczne.
Koszt pozycjonowana strony  zazwyczaj oscyluje w przedziale 500-3000 zł. miesięcznie. Koszt zatrudnienia specjalisty z tej dziedziny to wydatek rzędu 8 000 zł. miesięcznie netto. Płatna reklama- na innych stronach i serwisach poprzez banery. ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz