Uniwersytet Jagielloński w Krakowie - strona 92

Zagadnienia do egzaminu - nauka o komunikowaniu

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Lucyna Iwona Słupek
  • Nauka o komunikowaniu
Pobrań: 651
Wyświetleń: 4207

KOMUNIKOWANIE - PODSTAWOWE POJĘCIA I DEFINICJE etymologia słowa komunikowanie komunikowanie, komunikowanie się, komunikacja - zakresy terminów definicja i cechy komunikowania (symboliczność, społeczny charakter ……) znaki i ich podział (konwencjonalne - symbole, ikony, niekonwencjonalne - symp...

Komunikacja interpersonalna - konwersatorium

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Teresa Sławińska
  • Komunikacja interpersonalna
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1379

Komunikacja interpersonalna- 18.10.2012r. Do 18 miesića życia dziecko produkuje pewne zachowania odruchowe hipokamp - magazynuje się w tym ośrodku pamięć, uruchamia się koło 18 miesiąca życia, wcześniej dziecko się warunkuje...

Makroekonomia zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Jasiński
  • Mikroekonomia
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1274

Mikroekonomia 1. Wprowadzenie w problematykę przedmiotu. 3. Rynek. - krzywa obojętności konsumenta, - przedmiot i zakres ekonomii, - popyt, - preferencje, - ekonomia pozytywna i normatywna, - podaż, - użyteczność całkowita, użytecznoś...

Konwersatorium, dziennikarstwo

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Teresa Sławińska
  • Komunikacja interpersonalna
Pobrań: 49
Wyświetleń: 917

Komunikacja interpersonalna- 18.10.2012r. Do 18 miesića życia dziecko produkuje pewne zachowania odruchowe hipokamp - magazynuje się w tym ośrodku pamięć, uruchamia się koło 18 miesiąca życia, wcześniej dziecko się warunkuje...

Media w Chinach - cechy systemu prasowego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Beata Klimkiewicz
  • Media w świecie
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1022

CHINY 13.06/10 populacja: 1,338 mil (2009) 22 prowincje, 5 regionów autonomicznych (w tym Tybet), specjalne regiony administracyjne: Hongkong i Macau religie: taoizm + buddyzm (40%), islam (2%), chrześcijaństwo (3%) struktura etniczna: Chińczyc...

Media w Europie + arabska przestrzeń medialna

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Beata Klimkiewicz
  • Media w świecie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1134

Kapitał zagraniczny kapitał zagraniczny potrzebny do wprowadzenia nowych rozwiązań na rynkach mediów dominacja? Kolonizacja? Wiele inicjatyw zakończyło się niepowodzeniem bardziej ryzykowne projekty wprowadzane przez podmioty krajowe AK...

Media w Indiach - telewizja publiczna

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Beata Klimkiewicz
  • Media w świecie
Pobrań: 154
Wyświetleń: 980

INDIE- W SŁUŻBIE PAŃSTWU 6.12/9 RÓŻNORODNOŚĆ/ PLURALIZM zewnętrzny: istnienie zróżnicowanych, niezależnych i autonomicznych podmiotów medialnych (np. zróżnicowanie własności, funkcji, sposobów funkcjonowania) wewnętrzny: zróżnicowanie treści medialnych, programów, usług (np. Kulturowe, politycz...

Media w USA - Wolność słowa

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Beata Klimkiewicz
  • Media w świecie
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1442

MEDIA ARE AMERICAN - Jeremy Tunstall MEDIA W USA: wplecione w sposób funkcjonowania demokracji istotny atrybut globalizacji - rozpatrujemy funkcjonowanie w skali całego świata, że nowy National Geographic powstał w Chinach jeszcze inny w Indiach kluczowy element kultury i cywilizacji amerykański...

Model arabski - podejście mieszane

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Beata Klimkiewicz
  • Media w świecie
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1022

PODEJŚCIE MIESZANE : EGIPT, ZEA, KATAR podejście mieszane (Katar, Kuwejt, Egipt, Zjednoczone Emiraty Arabskie) wartości islamskie, nowoczesne technologie, rozwiązania ambiwalentne Egipt: prasa częściowo własnością lub współwłasnością państwa w 2011 rozwiązano Ministerstwo Informacji rozdźwięk ...

Sfera publiczna w nowej przetrzeni medalnej i geograficznej

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Beata Klimkiewicz
  • Media w świecie
Pobrań: 98
Wyświetleń: 917

4.10.2011 MEDIA W ŚWIECIE 1.SFERA PUBLICZNA W NOWEJ PRZETRZENI MEDALNEJ I GEOGRAFICZNEJ wszechobecność komunikacji; Manuel Castells: istnienie obok siebie trzech form komunikacji, które się uzupełniają i między którymi dochodzi do licznych interakcji: