Wykład - promocja
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Podstawy Marketingu
, mało zróżnicowane pod względem jakości i ceny. ZAKRES I UWARUNKOWANIA DECYZJI PROMOCYJNYCH CELE POLITYKI PROMOCJI...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, mało zróżnicowane pod względem jakości i ceny. ZAKRES I UWARUNKOWANIA DECYZJI PROMOCYJNYCH CELE POLITYKI PROMOCJI...
kryzysowych. Trzeba się orientować w zmianach makrootocz.; nie można się tylko wiązać ze zmianami techn.-ekon...
kryzysowej obejmuje oddziaływaniem: Dyrektora szkoły- funkcje komunikacji z szerokim otoczeniem społecznym...
Zarządzanie kryzysowe - to działalność organów administracji publicznej będąca elementem...
komunikacji wewnętrznej: Oparcie się tylko na komunikacji formalnej Szef który przekazuje wszystkie konkretne...
pojęcie sytuacji kryzysowej Sytuacja kryzysowa to sytuacja będąca następstwem zagrożenia...
reagowania w sytuacjach kryzysowych * od dostawcy – produkty musza odpowiadac wymogom / wymaganym...
w obliczu sytuacji kryzysowych oraz wobec wyzwań globalizacyjnych i wymogów nowej gospodarki, plansze...
konstytutywne małej grupy. Członkowie - min. 3, mogą być koalicje, wielość interakcji. Sytuacja kryzysowa...
- światopoglądowy wymiar; przeprowadzić bardziej skuteczną segmentację rynku; opracować koncepcję komunikacji...