Strategie konkurencji w marketingu

Nasza ocena:

5
Pobrań: 14
Wyświetleń: 651
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Strategie konkurencji w marketingu - strona 1

Fragment notatki:

S trategie konkurencji w marketingu -Godna zazdrości strategia to taka, która zapewni firmie korzystną pozycję na rynku, którą konkurencja zdoła osiągnąć po dłuższym czasie i po ogromnym koszcie - Strategie wobec konkurentów sprzyjają osiąganiu przez przedsiębiorstwo założonych celów, jeżeli są skuteczne -O skuteczności strategii wobec konkurentów decyduje wpływ przedsiębiorstwa na popyt oraz preferencje i postępowanie nabywców.  -Proces wyboru i kształtowania przez przedsiębiorstwo strategii wobec konkurentów nie może być pozbawiony orientacji na nabywców oraz na korzyści, których oni oczekują. -Właściwy dobór strategii znacznie zwiększa szanse na osiągnięciu sukcesu przez przesiębiorstwo -Dobry menedżer musi być gotowy na porzucenie wszystkiego, co robił dotychczas i podejmowania nowych wyzwań stawianych przez otoczenie. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz