Strategia rozwoju produktu ma duże szanse powodzenia w przypadku Barwy S.A. ponieważ przedsiębiorstwo wyrobiło sobie silna pozycję na rynku, posiada liczną grupę klientów, a jego produkty cieszą się dużym zaufaniem nabywców. Firma powinna wyjść z nowymi p roduktami do dotychczasowych klientów. Wiąże się to z kreowaniem nowych wyrobów, wprowadzaniem modyfikacji oraz poprawą jakości. Przedsiębiorstwo powinno również stosować innowacje w dotychczasowych, uznanych produktach. Jednak dotychczasowi nabywcy muszą postrzegać nowe produkty jako równie dobre co obecne, w innym przypadku nowa strategia firmy może prowadzić do utraty dotychczasowych klientów. Przy tym podejściu nie zmienia się kanałów dystrybucji, a bardzo dużą rolę w promocji odgrywa wypracowana wcześniej przez firmę renoma wśród klientów (w reklamie przedsiębiorstwo odwołuje się do reputacji i rozpoznawalnej marki).
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)