Spis lektur-opracowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1043
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Spis lektur-opracowanie - strona 1 Spis lektur-opracowanie - strona 2

Fragment notatki:

Public Relations Prowadząca: dr Dominika Byczkowska
1. Czym jest PR? Lektura:
Black Sam "Public Relations", Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998 i późniejsze wydania, s. 11-17
Tomasz Goban Klas "PR czyli promocja reputacji", Business Press, Warszawa 1997 s. 13-29
Case study: Bieluga Expedition;
Materiały dodatkowe: Grzechy główne polskiego PR-plik;
Zadanie: Polpharma
2. PR a inne dziedziny komunikowania publicznego. Lektura:
Wojcik Krystyna "Public Relations od A do Z", Agencja Wydawnicza Placet, Warszwa 1997 tom I s. 84-85, 89-109.
Zadanie: Graphoteque
3. Badania w PR. Lektura:
Seitel Fraser „Public Relations” r. 5
4. Relacje z mediami. Lektura:
Kadragic Alma, Czarnowski Piotr "Public Relations", Business Press, Warszawa 1997,r. 2 Kontakty z prasą
Tomasz Goban Klas "PR czyli promocja reputacji", Business Press, Warszawa 1997, r. 11 Docieranie do audytoriów
5. PR kryzysowy. Lektura:
Black Sam "Public Relations", Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998 i późniejsze wydania, s. 152-166
Kadragic Alma, Czarnowski Piotr "Public Relations", Business Press, Warszawa 1997, r. 3 Komunikacja w sytuacji kryzysowej
Zadanie: PKP Energetyka- strategia kryzysowa
6. PR w Internecie. Lektura:
Narzędzia e-marketingu-plik;
Domeny w PR-plik;
Internetowi rzecznicy-plik;
Facebook-plik;
PR w Internecie-plik;
Raport o użyteczności w Internecie-plik;
Case studies: IAB Social Media
Zadanie: PKP Energetyka
7. Corporate Social Responsibility. Lektura:
1. Co to jest CSR- plik
2. Raport: odpowiedzialny biznes w Polsce-plik.
8. Lobbing i Public Affairs. Lektura:
Jasiecki Krzysztof, Molęda-Zdziech Małgorzata, Kuczewska Urszula „Lobbing”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000 s. 13-25
9. Lobbing i Public Affairs c.d. 1. Jasiecki Krzysztof, Molęda-Zdziech Małgorzata, Kuczewska Urszula „Lobbing”, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000 r. 6 Strategie i metody lobbingu i r. 7. Narzędzia i instrumenty lobbingu. Case study: Opis przypadku-skansen; Opis przypadku-skansen.
10. PR w organizacjach niekomercyjnych. Lektura:
Gregory Ann "Public Relations w praktyce", Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997 s.137-151
Hope Ewa (red.) PR instytucji użyteczności publicznej r. 12
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz