Skrypt media w Polsce 2011a

Nasza ocena:

4
Pobrań: 455
Wyświetleń: 1260
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Skrypt media w Polsce 2011a - strona 1

Fragment notatki:


    Media w Polsce 2009/2010    Materiały dla studentów I roku Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na UKSW w Warszawie  Opracował: ks. Andrzej Adamski    LEKTURY OBOWI Ą ZKOWE: ....................................................................................................................................................... 3   NORMATYWNE DOKTRYNY DZIAŁANIA MEDIÓW ............................................................................................................. 3   SYSTEM PRASOWY ........................................................................................................................................................................ 5   USTAWA Z DNIA 26 STYCZNIA 1984 R. PRAWO PRASOWE (DZIENNIK USTAW Z 7 LUTEGO 1984 R.) .............................................. 6   KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI ........................................................................................................................... 8   URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ (UKE) ............................................................................................................................ 11   PRZEPISY ANTYKONCENTRACYJNE ................................................................................................................................................. 12   INNE SKŁADNIKI POLSKIEGO SYSTEMU MEDIALNEGO ................................................................................................ 14   AGENCJE PRASOWE......................................................................................................................................................................... 14   FIRMY KOLPORTERSKIE .................................................................................................................................................................. 15   ORGANIZACJE BADAJĄCE RYNEK I BRANśOWE ............................................................................................................................... 17   PRZEMIANY W POLSKICH MEDIACH PO 1989 R................................................................................................................. 27   TRANSFORMACJA SYSTEMU PRASOWEGO ....................................................................................................................................... 27   LIKWIDACJA RSW .......................................................................................................................................................................... 28   SEGMENTACJA RYNKU PRASOWEGO ................................................................................................................................... 30   KONCERNY PRASOWE W POLSCE .......................................................................................................................................... 32 ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz