To tylko jedna z 32 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Media w Polsce 2009/2010 Materiały dla studentów I roku Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na UKSW w Warszawie Opracował: ks. Andrzej Adamski LEKTURY OBOWI Ą ZKOWE: ....................................................................................................................................................... 3 NORMATYWNE DOKTRYNY DZIAŁANIA MEDIÓW ............................................................................................................. 3 SYSTEM PRASOWY ........................................................................................................................................................................ 5 USTAWA Z DNIA 26 STYCZNIA 1984 R. PRAWO PRASOWE (DZIENNIK USTAW Z 7 LUTEGO 1984 R.) .............................................. 6 KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI ........................................................................................................................... 8 URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ (UKE) ............................................................................................................................ 11 PRZEPISY ANTYKONCENTRACYJNE ................................................................................................................................................. 12 INNE SKŁADNIKI POLSKIEGO SYSTEMU MEDIALNEGO ................................................................................................ 14 AGENCJE PRASOWE......................................................................................................................................................................... 14 FIRMY KOLPORTERSKIE .................................................................................................................................................................. 15 ORGANIZACJE BADAJĄCE RYNEK I BRANśOWE ............................................................................................................................... 17 PRZEMIANY W POLSKICH MEDIACH PO 1989 R................................................................................................................. 27 TRANSFORMACJA SYSTEMU PRASOWEGO ....................................................................................................................................... 27 LIKWIDACJA RSW .......................................................................................................................................................................... 28 SEGMENTACJA RYNKU PRASOWEGO ................................................................................................................................... 30 KONCERNY PRASOWE W POLSCE .......................................................................................................................................... 32
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)