Samoczynna sygnalizacja przejazdowa SSP

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 805
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Samoczynna sygnalizacja przejazdowa SSP - strona 1

Fragment notatki:

Samoczynna sygnalizacja przejazdowa SSP z odcinkami izolowanymi
W przypadku przewidywania jazd pociągów wyłącznie w jednym kierunku układy mogą być uproszczone. W każdym torze może być zainstalowany jeden odcinek izolowany. Włączenie świateł ostrzegających będzie realizowa­ne za pomocą zestyku przekaźników torowych tych odcinków.
W przypadku jazd zmiennokierunkowych, w strefie skrzyżowania zainstalo­wane są trzy odcinki izolowane. Pierwszy i trzeci odcinek tworzą układy zamkniętych obwodów torowych, a drugi stanowi układ otwarty. Zajęcie odcinka pierwszego powoduje włączenie sygnalizacji ostrzegającej przy zbliżaniu się pociągu od strony tego odcinka. Podobną rolę dla przeciwnego kierunku jazdy spełnia odcinek trzeci. Zajęcie i opuszczenie drugiego odcinka stanowi kryte­rium wyłączenia ostrzegania. Gdy pociąg jest poza zasięgiem skrzyżowania, na sygnalizatorach świeci się impulsujące światło białe.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz