To tylko jedna z 10 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Projekt z przedmiotu „Zarządzanie logistyczne”
na podstawie „Kompania Piwowarska” z oddziałem w Ostrowie Wielkopolskim.
Opis przedsiębiorstwa
Kompania Piwowarska, to jedna z największych i najnowocześniejszych spółek sektora piwowarskiego w Polsce, opierająca swoją działalność na wieloletnich doświadczeniach w warzeniu piwa. Pod wieloma względami Kompania Piwowarska jest liderem branży piwowarskiej w kraju.
Kompania Piwowarska SA powstała w 1999 roku z połączenia Lech Browary Wielkopolski SA oraz Browarów Tyskich Górny Śląsk SA. Inwestorem strategicznym powstałej w ten sposób spółki został międzynarodowy koncern piwowarski South African Breweries International (obecnie sabimiller). SABI w roku 1995 zakupił pakiety większościowe w Lech Browary Wielkopolski SA, a rok później - w Browarach Tyskich Górny Śląsk SA. Znaczący pakiet akcji Kompanii Piwowarskiej SA posiada także rodzima firma Euro Agro Centrum W ramach konsolidacji podjęliśmy zakrojony na szeroką skalę program inwestycyjny. Zasadniczej zmianie uległy strategie marketingowe obu browarów, przebudowano i zunifikowano sieć sprzedaży i dystrybucji oraz unowocześniono linie technologiczne. Wdrażając program zapewniający najwyższą jakość wyrobów zainstalowaliśmy również elektroniczny system kontroli produkcji, dzięki któremu na każdym etapie cyklu technologicznego osiągamy pożądane wyniki.
Nasza sieć dystrybucji uchodzi za najnowocześniejszą, najlepiej zorganizowaną i najefektywniejszą na rynku piwowarskim w Polsce. Składa się z sieci magazynów w całej Polsce. To dzięki nim i pracownikom działu sprzedaży trafiamy do konsumentów zamieszkujących najdalsze zakątki Polski.
Centra dystrybucji obejmują regiony : północ, południe, wschód, zachód, centrum
Interesujące nas regionem jest zachód z oddziałami w Poznaniu, Zielonej Górze, Wrocławiu i w Ostrowie Wielkopolskim.
(…)
… dystrybucji, decyduje, jakie zadania marketingowe będą wykonywane przez niego samego, a jakie zostaną przekaze samodzielnym partnerom rynkwoym.
Ścisła zależność między logistyką dystrybucji a sposobem sprzedaży wynika z tego, że przez wybór sposobu sprzedaży określa się w znacznym stopniu liczbę punktów odbioru (mniej hurtowni lub wielu sprzedawców detalicznych), które musi obsłużyć system logistyczny…
… dystrybucji dostawców i logistykę zaopatrzenia klienta. Zamówienie wewnętrzne jest członem łączących wewnątrzorganizacyjne systemy logistyczne, np. logistkę produkcji i logistkę zaopatrzenia lub magazyn centralny i magazyn zewnętrzny . Opracowanie zamówień jest zdefiniowane na przykładzie zamówienia zewnętrznego.
Formularz zamówienia Numer i data zamówienia
Adres i symbol klienta
Branża klienta, pozycja…
… w codziennej pracy do właściwych zadań pośredników, którzy raczej powinni dbać o intensywną opiekę nad dotychczasowymi klientami oraz o pozyskanie nowych klientów.
Całość działań podejmowanych w celu zapewnienia efektywnego ruchu produktów gotowych od końca linii produkcyjnej do konsumenta; w niektórych przypadkach obejmuje również ruch surowców od źródła do początku linii produkcyjnej. Działalność…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)