Marketing usług publicznych

PROMOCJA JST materiały 2013

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Wojdacki
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1610

Plan wykładu 1. Wprowadzenie 2. Funkcje promocji JST 3. Korzyści wynikające z prowadzenia promocji JST 4. Proces i plan promocji jednostki samorządu terytorialnego (JST) Program promocji 5. Charakterystyka elementów planu promocji JST 1. Cele promocji JST 2. Przedmioty promocji 3. Adresacji promo...

Wprowadzenie do marketingu usług publicznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Wojdacki
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1456

Od marketingu sfery  Od marketingu sfery  wytwórczej do marketingu  wytwórczej do marketingu  usług publicznych usług publicznych 1. Istota i znaczenie marketingu 2. Przedsiębiorstwo na rynku Podstawy marketingu , praca zb. pod red.  3. Se...

Wprowadzenie do marketingu usług publicznych cz.2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Wojdacki
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1568

Witam Państwa  Marketing usług publicznych na zajęciach z  1. Usługi w gospodarce (pojęcie usług, klasyfikacja usług, cechy  przedmiotu usług) 2. Istota i znaczenie marketingu usług publicznych 3. Badania marketingowe jako podstawa kszt...

BADANIA MARKETINGOWE - klasyfikacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Krzysztof Wojdacki
  • Marketing usług publicznych
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1519

Witam Studentki i  Studentów na  Marketing usług publicznych zajęciach z  przedmiotu 1. Badania marketingowe – aspekt definicyjny Marketing 2. Klasyfikacja badań marketingowych usług publicznych 3. Proces badań marketingowych • Faza przedprojektowa • Faza projektowa Badania  • Faza realizacji marke...