Kultura menadżerska - strona 6

Kultura menadżerska - sztuka komunikowania , omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 357

Sztuka komunikowania się i autoprezentacji. Ubiór i sposób bycia mówią dużo o człowieku, wywołują pierwsze, dobre lub złe, wrażenie. W znacznie jednak większym stopniu charakteryzuje człowieka sposób prowadzenia rozmowy, bogactwo słownika, odpowiedni, dostosowany do sytuacji ton, budowa zdań, słowe...

Kultura menadżerska - ubranie spacerowe, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 294

Ubranie spacerowe Ubranie to może być jednorzędowe i dwurzędowe. Wszystkie części tego ubrania są uszyte z tego samego materiału. Ubranie spacerowe może być brązowe, szare i w innych kolorach, z materiałów jednobarwnych lub też w deseń. Tego rodzaju ubranie, uszyte z materiału w spokojnym nienasyco...

Kultura menadżerska - ubranie sportowe , omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 357

Ubranie sportowe koordynowane Składa się z dwóch części: marynarki i spodni. Marynarka jest z materiału nieco grubszego, jednokolorowego, w kratę lub wzorki. Spodnie uszyte z materiału jednokolorowego różnią się od marynarki jakością materiału i k...

Kultura menadżerska - umiejętność słuchania, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 357

Umiejętność słuchania W kontaktach z innymi ludźmi nie możemy tylko mówić. Trzeba słuchać, co ludzie mówią, zdawać sobie sprawę z tego, czego nie mówią, starać się zrozumieć, to co próbują powiedzieć. Umieć słuchać - to ważna umiejętność, której trzeba się nauczyć, znaczy to - nie przerywać, umożli...

Komunikowanie się, planowanie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 413

KOMUNIKOWANIE SIĘ I PLANOWANIE. Planowanie celów, jakie stoją przed organizacją, jest możliwe tylko wtedy, gdy zachodzi wymiana informacji. Bez dokładnych informacji kierownik nie może sformułować planów działań. W planowaniu ważne jest komunikowanie dół-góra, gdyż dzięki informacjom płynącym z do...

Kultura menadżerska - Dawanie i przyjmowanie prezentów, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 315

Dawanie i przyjmowanie prezentów W przeciwieństwie do większości kultur, w których ludzie koncentrują się na sprawie, w kulturach skupionych przede wszystkim na ludziach ceni się wymianę prezentów, ponieważ jest to powszechnie przyjęty sposób budowania i cementowania silnych więzi osobistych między...

Kultura menadżerska - Interesant zapowiedziany, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 833

Interesant zapowiedziany Po wejściu interesanta sekretarka przestaje pisać na maszynie, odkłada długopis lub stara się szybko skończyć prowadzoną rozmowę telefoniczną i spoglądając na przybyłą osobę uprzejmym głosem zapytuje "Czym mogę służy...

Kultura menadżerska - obsługa klienta , omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 7
Wyświetleń: 371

Kultura obsługi klienta w sekretariacie Wszystkie ważniejsze osoby przybywające do szefa kontaktują się przede wszystkim z sekretarką. Jej zewnętrzny wygląd, sposób bycia, znajomość organizacji i załatwianych spraw dużo mówią również o całej instytucji. Jednym z ważniejszych zadań sekretarki jest z...

Kultura menadżerska - menedżer, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 14
Wyświetleń: 329

Menedżer w ujęciu encyklopedycznym to osoba zarządzająca przedsiębiorstwem bądź wydzielonym obszarem jego działania . Termin wywodzi się z języka angielskiego od słowa menage - „zarządzać”, „kierować” i jest związany z wytworzeniem się tzw. kapitalizmu menadżerskiego, który charakteryzuje się powst...

Kultura menadżerska - punktualność, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kultura menadżerska
Pobrań: 0
Wyświetleń: 371

Punktualność Jednym z przejawów dobrego zachowania jest również punktualność. Zapewnia ona porządek w naszym życiu i ułatwia wzajemne kontakty międzyludzkie. W Niemczech, Szwajcarii, Holandii i innych krajach, w których przywiązuje się dużą wagę do terminowości, konieczne jest punktualne przybycie...