Kultura menadżerska - obsługa klienta , omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 399
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Kultura menadżerska -  obsługa klienta , omówienie - strona 1

Fragment notatki:

Kultura obsługi klienta w sekretariacie Wszystkie ważniejsze osoby przybywające do szefa kontaktują się przede wszystkim z sekretarką. Jej zewnętrzny wygląd, sposób bycia, znajomość organizacji i załatwianych spraw dużo mówią również o całej instytucji. Jednym z ważniejszych zadań sekretarki jest zatem, uprzejme i życzliwe traktowanie interesanta, który od momentu przekroczenia progu instytucji aż do chwili jej opuszczenia powinien wyczuwać życzliwe zainteresowanie swoją osobą.
Podejmując rozmowę z interesantem sekretarka jest uprzejma i unika najmniejszych nieporozumień
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz