Budowanie lojalności klientów bankowych

Wykład 02.03.2009

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1421

Wykład 02,03.2009 Istotę marketingu sprawdza się do: - podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji obrotu, świadczeniu usług życzeniom finalnego nabywcy - pobudzaniu i rozwijaniu jego potrzeb Wszelka aktywność marketingowa składa się z 2 działań: - wyboru celu - jest nim zazwyczaj...

Wykład 2

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1379

- identyfikacja odnosi się do poznania konsumenta, jego oczekiwań, zachowań, preferencji - indywidualizacja dot. dostosowania oferty do potrzeb konkretnego, indywidualnego konsumenta - interakcja zmierza do budowy relacji, wsłuchania się w opinię i głos klienta - integracja relacji i wiedzy we...

Wykład 3

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1309

Usługi a dobra materialne: - niematerialność - nierozdzielność - różnorodność - nietrwałość - brak przywłaszczenia - usługa jest aktywnością a nie rzeczą - klient jest aktywnym uczestnikiem aktu świadczenia usług Klientów firm us...

Wykład 4

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1344

Program lojalnościowy - to długotrwałe działanie marketingowe służące budowaniu oraz podtrzymywaniu relacji z klientami firmy (najczęściej najbardziej atrakcyjnym). Stworzenie dobrego programu nie jest łatwe, musi być dobrze przem...

Lojalność wobec klientów na podstawie ING Banku Śląskiego S.A.

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 70
Wyświetleń: 595

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Lojalność wobec klientów na podstawie ING Banku Śląskiego S.A.,Historia ING Banku Śląskiego (oraz Grupy ING) Cele i wartości deklarowane przez ING Zapoznanie się z działalnością i ofe...

Budowanie bliskich relacji z klientem w MBANKu

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 77
Wyświetleń: 637

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Budowanie bliskich relacji z klientem w MBANKu, Wstęp- historia mBanku i zapoznanie z jego działalnością i ofertą Lojalność klientów a ich wiedza i kompetencje Filozofia mBanku wg Lachowskiego Reklama środkiem pozyskania nowych klientów Budow...

Private banking-prezentacja

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 133
Wyświetleń: 889

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Private banking-prezentacja, usługi oferowane przez private banking, Standardy obsługi, Tworzenie więzi klient-doradca...

Spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe

  • dr Marzena Lemanowicz
  • Budowanie lojalności klientów bankowych
Pobrań: 56
Wyświetleń: 644

Notatka porusza między innymi takie zagadnienia jak: Spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, system skok, najsłynniejszy skok-skok Stefczyka, Program Lojalnościowy SKOK „Piast” ...