To tylko jedna z 11 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
...I. Na materiale abstrakcyjnym
1. Dobieranie jednakowych form geometrycznych
2. Układanie kompozycji z oddzielnych figur geometrycznych
3. Układanie kompozycji geometrycznych z części
a) Układanie wg wzoru cały czas widocznego
b) Układanie z pamięci
c) Układanie wg instrukcji słownej
4. Rysowanie kompozycji geometrycznych za pomocą szablonów
5. Kończenie zaczętych rysunków
6. Rysowanie kompozycji geometrycznych wg wzoru
4. Zajęcia słuchowe
Zajęcia słuchowe – etapy
1. Odtwarzanie „rytmu" i wiązanie go z układem przestrzennym
a) Odtwarzanie „rytmu" ilustrowanego układem przestrzennym
c) Rozpoznawanie „rytmu" zgodnego z układem przestrzennym
d) Odtwarzanie w układzie przestrzennym wystukanego „rytmu"
f) Graficzne odtwarzanie wysłuchanego „rytmu"
2. Analiza zdań na wyrazy i wyrazów na sylaby
a) Układanie zdań i rozdzielanie ich na wyrazy
b) Rozwijanie zdań i porównywanie liczby wyrazów w zdaniach
c) Dzielenie wyrazów na sylaby z jednoczesnym stukaniem w rytm wypowiadanych sylab
d) Liczenie sylab
e) Porównywanie liczby sylab...
" " " " "
(…)
… zapewnienia warunków do utrwalania prawidłowych umiejętności i likwidowania
niekorzystnych nawyków w czytaniu i pisaniu,
5) Zasada dostosowania czasu trwania poszczególnych ćwiczeń do wydolności dziecka,
6) Zasada mobilizowania dziecka do wykonywania zadań poprzez stosowanie różnorodnych
form ćwiczeń.
2. Zajęcia manualne
Zajęcia manualne – etapy:
1. Malowanie. Rozluźnianie napięcia mięśniowego rąk…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)