To tylko jedna z 16 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Poziom obsługi jest pojęciem złożonym i najogólniej można go zdefiniować jako stopień spełnienia wymagań, poziom satysfakcji klienta czy poziom zgodności z planem. Poziom obsługi może być (najczęściej jest) mierzony w przedsiębiorstwach na wiele sposobów, według ustalanych mierników. Często praktyką jest definiowanie mirników wspólnie z klientem lub partnerem w łańcuchu dostaw, aby mierniki były jednoznacznie rozumiane przez obie strony. W przedsiębiorstwach współpracujących w łańcuchu dostaw ustalane są standardy poziomu obsługi, które następnie są punktem odniesienia w analizie i ocenie funkcjonowania łańcucha dostaw oraz w planowaniu. Do podstawowych standardów poziomu obsługi, definiowanych przez przedsiębiorstwa w ramach wzajemnej współpracy należą...
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)