Optymalizacja jakości obsługi serwisu Help Desk - wykład

Nasza ocena:

3
Pobrań: 49
Wyświetleń: 448
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Optymalizacja jakości obsługi serwisu Help Desk - wykład - strona 1

Fragment notatki:

Przykład-Optymalizacja jakości obsługi serwisu Help Desk:
Service Level Agreements (SLA) Projektowanie usług Uwzględnianie oczekiwań i potrzeb użytkownika
Monitorowanie i optymalizacja procesów reklamacyjnych Zarządzanie użytkownikami - kluczowe zagadnienie w ramach wsparcia
Określenie instrukcji i poleceń dla pracowników Help Desk Pomiar ilościowy i jakościowy stopnia zadowolenia klienta
Pomiar jakości serwisu oraz stopnia zadowolenia klienta
Opracowanie głównych koncepcji formularzy Wskaźniki stosowane do pomiaru jakości usług świadczonych przez Help Desk
Raportowanie działalności pracy działu Help Desk
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz