Oligopol na tradycyjnym rynku fonograficznym - wykład

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 308
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Oligopol na tradycyjnym rynku fonograficznym - wykład - strona 1

Fragment notatki:

Oligopol na tradycyjnym rynku fonograficznym (Bishop, 2005, s. 446) Standardowy kontrakt nagraniowy Standardowe kontrakty nagraniowe są zawierane z reguły, na nagranie kilku albumów w określonym czasie, z licznymi zastrzeżeniami chroniącymi wytwórnię Przykładowo, artyści mogą być zobowiązani do dostarczenia wytwórni sześciu albumów zawierających muzykę o „satysfakcjonującej jakości technicznej i potencjale komercyjnym”, przy czym albumy muszą być dostarczane w pewnym odstępie czasu - nie wcześniej niż 6 i nie później niż 18 miesięcy od nagrania ostatniej płyty Wysokość sprzedaży każdego kolejnego albumu danego artysty jest dla wytwórni podstawą do podjęcia decyzji o wykorzystaniu opcji na nagranie następnej płyty. Umożliwia to ograniczanie ryzyka inwestycji w nieudane przedsięwzięcia w sytuacji gdy poprzednia płyta artysty sprzedała się słabo, firma może zrezygnować z dalszej współpracy z muzykiem. ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz