To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Od monologowego przekazu kultury Do konwersacyjnego przekazu kultury - tworzenie wewnętrznych umysłowych - tworzenie dialogowej praktyki społecznej reprezentacji
- przyswajanie kultury poza kontekstem - nabywanie kultury w kontekście
- samotny odbiór przekazu - wspólne uczestnictwo
- ukierunkowanie na ścisły przekaz - ukierunkowanie na działanie
informacji
- praca indywidualna - praca zespołowa
- teoria (opis) - praktyka (użycie)
+ jednokierunkowość komunikacji od + komunikacja relacyjna wieloaspektowa nadawcy do odbiorcy
- informacje - przekształcanie informacji
+ dane + informacja w kontekście
- bierność - aktywność
+ podmiot receptywny + podmiot aktywny
- statyczność - dynamiczność
+ przekaz zamknięty + przekaz otwarty
- uniwersalność - szczegółowość
+ monolog + dialog
- koncentracja na faktach - koncentracja na problemach
- przekaz oparty na słowie - media mieszane - przekaz różnorodny drukowanym
- skoncentrowanie się na nadawcy - skoncentrowanie się na odbiorcy przekazu
Wymiar kultury a działania animacyjne
Postawa wobec władzy
Status jest osiągany przez jednostki aktywne i kreatywne
Sposoby motywowania i nagradzania
Udział w procesie kreowania nowej rzeczywistości; zarządzanie przez entuzjazm
Sposoby zmieniania się
Improwizacja i dostrajanie się
Krytyka i rozwiązywanie konfliktów
Krytyka musi ulepszać działanie grupy a nie negować go
Uczestnicy
Współtwórcy
Sposoby myślenia i uczenia się
Zorientowane na proces, kreatywne, ad hoc, inspirujące
Stosunki między uczestnikami Całościowe, spontaniczne relacje powstające podczas wspólnego procesu twórczego
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)