MODELE NEO - CHAMBERLIN:
Funkcja handlu jest rozszerzeniem dostępności istniejących odmian produktów w kolejnych krajach
Rynek bazuje na dobrach różniących się wyglądem i stylem, lecz posiadających identyczne przeznaczenie końcowe i zaspokajające te same potrzeby
Charakteryzują się wysoką elastycznością substytucji popytu
W warunkach konkurencji monopolistycznej gwarantują pewien zakres swobody cen i strategii marketingowej w tym reklamy Konsumenci w modelach neo - Chamberlin:
Konsumenci lubią różnorodność i chcą nabywać tak wiele odmian, jak tylko się da
Każdy konsument jest zainteresowany kupieniem wszystkich odmian dobra zróżnicowanego
Konsumenci są usatysfakcjonowani zwiększającym się wyborem dóbr - umiłowanie różnorodności
Liczba odmian projektu jest ograniczona
MODELE NEO - HOTTELING:
Oparte na teorii popytu konsumpcyjnego - nowa interpretacja zachowań konsumenta
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)