To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Metody zarządzania ryzykiem Metody organizacyjne: Unikanie ryzyka (wstrzymywanie się od podejmowania działań) Redukcja ryzyka ( podwyższanie profesjonalizmu działań) Metody finansowe: Zatrzymywanie ryzyka (działanie i ponoszenie kosztów) Transfer ryzyka (dzielenie odpowiedzialności z innymi podmiotami) Działania wspomagające: Wykorzystywanie intuicji Stosowanie elastyczności w polityce personalnej Tworzenie kultury zaufania Przestrzeganie standardów jakościowych w zzl Ubezpieczenia przed ryzykiem personalnym Porównanie modeli zatrudnienia: Model tradycyjny Model zmienny Model mieszany Model stały Duży udział pracowników stałych - rdzenia załogi Stabilny i sztywny kosztowny elastyczność funkcjonowania elastyczność ilościowa personelu elastyczność czasowa pracy pracownicy stali - rdzeń załogi pracownicy tymczasowi (wzrost znaczenia tej grupy) pracownicy zasobowi pracownicy peryferyjni najmniej kosztowny
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)