Marketing przestrzeni, produkt lokalny i marketing miejsca.

Nasza ocena:

3
Pobrań: 63
Wyświetleń: 805
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Marketing przestrzeni, produkt lokalny i marketing miejsca. - strona 1

Fragment notatki:

38. Pojęcie marketingu przestrzeni, marketingu miejsca i produktu lokalnego Marketing przestrzeni - marketing nakierowany na klientów, którymi są istniejący i potencjalni użytkownicy przestrzeni.
Produkt lokalny - materiał realny lub niematerialny, element struktury funkcjonalno-przestrzennej układu lokalnego ,który stanowi przedmiot wymiany rynkowej.
Marketing miejsca - zintegrowany zespól instrumentów i działań marketingowych mających na celu wzrost zdolności konkurencyjnej, wyodrębnionej zagospodarowanej przestrzeni, może mieć różny zasięg przestrzenny.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz