To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Roman Rybak. Notatka składa się z 2 stron.
Logotypy i znaki towarowe zasady projektowania Tożsamość, wizerunek, komunikacja Tożsamość Corporate Identity Nazwa Logo Druki Cena Produkt Potencjał inteligencji (Corporate intelligance) jakość usług, poziom personelu WIZERUNEK Corporate Image Logo (logotyp) Logo - centralny punkt identyfikacji wizualnej firmy, produktu, przedsięwzięcia, akcji, organizacji, itp. Symbolizuje ona wszystko, czym firma lub produkt jesy obecnie, a także - czym może stać się w przyszłości. Każdy logotyp zalicza się do sygnetów, gdyż sygnuje (podpisuje) swoją formą i treścią określony (tylko jeden) obiekt, rzecz, zdarzenie, organizację lub osobę. Logo może odnosić się do znaku identyfikującego: firmę, produkt, akcję, organizację, zadania, obszar, prawa itp. Logo musi być czytelne zarówno na wielkim jak i na bardzo małym formacie Logo musi być na tyle charakterystyczne, aby każdy kto na nie spojrzy, dobrze je rozpoznawał i właściwie skojarzył Wizytówka i papier firmowy: to złożone formy, wykorzystujące zaprojektowany wcześniej towarowy i elementy identyfikacji wizualnej takie jak: odpowiednio dobrana czcionka kolorystyka detale uzupełniające Logotypy i znaki towarowe ( PODZIAŁ 1 ) graficzne - zbudowane tylko z grafiki, nie pokazujące żadnej treści tematyczne - zawierają graficzne przedstawienie profilu branży rzeczywiste - reprezentują wyobrażenie jakiegoś istniejącego obiektu, osoby, zwierzęcia lub rzeczy abstrakcyjne - nie naśladują rzeczywistości i są kompozycją złożoną z linii , kolorów, brył i płaszczyzn tekstowo-graficzne - zbudowane tylko z grafiki i napisu, który może być hasłem lub zawierać inną treść tekstowe (typograficzne) tekst jest jednocześnie grafiką, odpowiedni dobór atrybutów czcionki powoduje, że napis staje się efektownym obrazem czcionka unikalna to logo o bardzo przekształconych literach, często jest to czcionka figuralna, w której formy graficzne imitują litery czcionka łączona - logo zawierające czcionkę rzeczywistą wraz z unikalną. Czcionka unikalna może pełnić rolę zarówno informacji, jak i ozdobnika graficznego kolory tęczy - logo nie posiada nadzwyczajnego znaczenia symbolicznego, ale jest tak bardzo charakterystyczne w projektach firmy zajmujących się malarstwem i produkcją farb.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)