Numer hospitacji: 6
Data: 24.IX.2004r.
Temat: Doskonalenie kraula na piersiach i żabki Klasa: VIa
Cele główne lekcji: Płeć: K/M
1. Umiejętności: uczeń potrafi wyłowić krążek z nieznacznej głębokości
Ilość uczniów: 10
2. Motoryka: wytrzymałość, siła
Miejsce: pływalnia kryta
3. Wiadomości: przepisy BHP na pływalni
Czas: 45'
4. Akc. wych: uczeń rozumie potrzebę samodoskonalenie
Przybory: deski styropianowe, krążki
Tok Lekcji Zadania szczegółowe Uwagi org.-metod 1. Organizacja grupy
Zbiórka w dwuszeregu
Powitanie
Sprawdzenie obecności i gotowości do zajęć
-niećwiczacy siadaja, ćwiczący ściągają bizuterię
2. Motywacja
1. Podanie tematu zajęć
3. Rozgrzewka
Na lądzie:
1.Pozycja rozkroczna: naprzemian-stronne krążenia ramion w przód i w tył
2.Pozycja j.w.: krążenia bioder w prawo i lewo
3.W opadzie tułowia - skrętoskłony
4.Pozycja rozkroczna: krążenie kolan
5.Siad prosty podparty: krążenia stopy (P i L) w prawo i lewo z krążeniem głowy w prawą i lewą stronę
6.Pozycja j.w.: nożyce pionowe
7. Pozycja rozkroczna: skłony tułowia w przód i w bok
Przejście pod prysznic W wodzie:
1. Siad podparty na brzegu basenu, nogi zanurzone w wodzie - naprzemianstronne ruchy nóg
2. Pływanie 50m dowolnym stylem
4. Kszt. umiejętności, dosk. sprawności
1. 25m nogi do kraula z deską trzymaną z przodu
2. 25m ręce do kraula z deską między NN
3. 25m nogi do żabki
4. 25m ręce do żabki
5. Odbicia od brzegu basenu, poślizg pod wodą i w momencie wytracania prędkości włączanie ruchu
NN do kraula.Chwile płynięcie pod wodą
6. Odbicia od brzegu basenu, poślizg pod wodą i w momencie wytracania prędkości wykonanie
ruchu samych RR a nast. samych NN do żabki
7. Pływanie 25m ręce do żabki ale bez deski w NN
8. Skok ze słupka na NN i płynięcie pełnym kraulem 25m
9. J.w., ale spokojna żabka 25m
10. Dowolne zabawy z piłkami na płytkiej wodzie
5. Uspokojenie org.
1. „Meduzy”
2. Wyławianie krążków. Po wyłowieniu krążka wyjście na brzeg
6. Czynności org.
Zbiórka w dwuszeregu
Omówienie zajęć, pochwała najlepszych, krytyka przeszkadzajacych
- niećwiczący sprzątaja salę
Uwagi o lekcji:
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)