Strategia marketingowa - usługi telewizyjne
- Uniwersytet Wrocławski
- Marketing
STRATEGIA MARKETINGOWA W SEKTORZE USŁUG TELEWIZYJNYCH NA PRZYKŁADZIE WIZJI TV Strategia...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
STRATEGIA MARKETINGOWA W SEKTORZE USŁUG TELEWIZYJNYCH NA PRZYKŁADZIE WIZJI TV Strategia...
- przemianowana na TVN Siedem 2002: Telewizja satelitarna Wizja TV połączona z Canal+. Rośnie znaczenie stacji...
Zagadnienie 1. Definicje i zakres pojęć prasa, system prasowy i rynek medialny. PRASA Sprawa terminologii, czyli tzw. siatki pojęciowej w przypadku wiedzy o mediach jest bardzo zaniedbana, choć w dobie tak szybkiego ich rozwoju powinna byc nieustannie aktualizowana. Siatkę pojęciową tworzą dwie kat...
Media w Polsce – skrypt 2010/2011 108 zów. Nie wolno mu emitować audycji mogących mieć wpływ na prawidłowy, fizyczny, psychiczny i mo- ralny rozwój małoletnich odbiorców, nawet rozpowszechnianych między godzina 23.00 a 6.00 Nie może też pobierać opłat z tytułu rozpowszechniania, rozprowadzan...
...Polityka medialna i informacyjna - bada możliwości interwencji i organizacji procesów komunikacyjnych w społeczeństwie - szuka odpowiedzi na pytanie co i jak czynić w zakresie informacji i komunikacji społecznej aby służyły one społecznemu dobru i człowiekowi jako istocie ludzkiej- obejmuje...