Wieczne pióro - strona 2

note /search

Biznesowy Savoir-vivre

  • Politechnika Gdańska
  • Polityka
Pobrań: 98
Wyświetleń: 763

, gdyby podpisujący nie korzystali z własnych wiecznych piór, oraz identycznej wielkości proporczyki. Proporczyk...

Kultura menadżerska

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzenie jakością i bezpieczeństwem
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1414

nie korzystali z własnych wiecznych piór, oraz identycznej wielkości proporczyki. Proporczyk o barwach kraju...

Narzędzia analizy rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2464

NARZĘDZIA ANALIZY RYNKU POJĘCIE ELASTYCZNOŚCI Nabywana ilość danego dobra Q d zmienia się pod wpływem wielu czynników wymiernych i niewymiernych, Z tych pierwszych najważniejsze to : cena danego dobra C, ceny dóbr substytucyjnych Cs ,ceny komplementarnych C k oraz dochód pieniężny Y. Zależności z...

Stylistyka - wykłady

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Stylistyka
Pobrań: 539
Wyświetleń: 2590

Stylistyka dr Teresa Rokicka rok akademicki 2012/2013 I semestr 18 października Schema t komunikacji w wersji ustnej N kanał głosowo-słuchowy O (mówienie) znaki w formie dźwiękowej, głoski (słuchanie) Schemat komunikacji w wersji mó wionej N kanał wzrokowy O (pisanie) znaki w formie graficznej...

Opracowanie zadań z książki

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Logika prawnicza
Pobrań: 2639
Wyświetleń: 4760

się do cech konstytutywnych: a) „wieczne pióro” - przyrząd do pisania, posiadający stalową końcówkę...

Analiza rynku - narzędzia, elastyczność

  • Badania rynkowe
Pobrań: 126
Wyświetleń: 4039

Głównymi zagadnieniami poruszanymi w notatce są: narzędzia analizy rynku oraz różne typy elastyczności. W treści notatki pojawiają się takie pojęcia jak: współczynnik elastyczność cenowej popytu, elastyczność dochodowa popytu, elastyczność mieszana popytu, wskaźnik cenowej elastyczności cenowej po...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 742
Wyświetleń: 2800

, dla której konsument je nabył np. odzież, wieczne pióro, samochód osobowy. Cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych...

Narzędzia analizy rynku-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 553

NARZĘDZIA ANALIZY RYNKU POJĘCIE ELASTYCZNOŚCI Nabywana ilość danego dobra Qd zmienia się pod wpływem wielu czynników wymiernych i niewymiernych, Z tych pierwszych najważniejsze to : cena danego dobra C, ceny dóbr substytucyjnych Cs ,ceny komplementarnych Ck oraz dochód pieniężny Y. Zależności zapi...