TV Guide - strona 2

note /search

System medialny Niemiec

  • Uniwersytet Warszawski
  • Systemy Medialne w Europie
Pobrań: 1624
Wyświetleń: 4354

kolorowe     - telewizyjne: Bildwoche, TV Guide, TV Neu     - komputerowe: Computer Bild (największy...

Prasa w Niemczech-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Systemy Medialne w UE
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1939

kolorowe     - telewizyjne: Bildwoche, TV Guide, TV Neu     - komputerowe: Computer Bild (największy...

Zagraniczne systemy medialne - opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 889
Wyświetleń: 2044

ZAGRANICZNE SYSTEMY MEDIALNE FORMY WŁASNOŚCI MEDIÓW. Można wyróżnić trzy podstawowe formy własności mediów: państwową, prywatną i społeczną . Wszędzie za wyjątkiem małych państw dominuje własność prywatna. Własność państwowa jest ograniczana, a w Niemczech ta forma własności jest prawnie zakazana. ...

Zagraniczne systemy medialne - wykład

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 441
Wyświetleń: 1505

ZAGRANICZNE SYSTEMY MEDIALNE FORMY WŁASNOŚCI MEDIÓW. Można wyróżnić trzy podstawowe formy własności mediów: państwową, prywatną i społeczną . Wszędzie za wyjątkiem małych państw dominuje własność prywatna. Własność państwowa jest ograniczana, a w Niemczech ta forma własności jest prawnie zakazana. ...

Psychologia reklamy

  • Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • Psychologia reklamy
Pobrań: 441
Wyświetleń: 4683

ksiazka do psychologii reklamy Wywieranie wpływu na ludzi [Robert Cialdini] Strona 1 z 276 Robert Cialdini, "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" file://C:\Documents%20and%20Settings\Administrator\Moje%20dokumenty\TEKST 2005-01-16 Wywieranie wpływu na ludzi [Robert Cialdini] Strona ...

Wywieranie wpływyu na ludzi

Pobrań: 189
Wyświetleń: 1645

wywieranie wpływyu na ludzi Cialdini Robert - Wywieranie wplywu na ludzi - Teoria i praktyka Raobert Cialdini WYWIERANIE WPŁ YWU NA LUDZI Teoria i praktyka SERIA PSYCHOL061l SPOŁ ECZNEJ Przekł Bogdan Wojciszke ad GWP GDAŃ SKIE WYDAWNICTWO PSYCHOLOGICZNE Gdań sk, 2000 tytuł oryginał INFLUENCE. SCIENC...