Szampon - strona 9

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 910

produktów i ich cen na przykładzie pasty do zębów i szamponu do włosów w celu uzyskania różnorodności wyboru...

Hotelarstwo

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Hotelarstwo
Pobrań: 420
Wyświetleń: 7721

hotelarskiego (foldery, materiały promo­cyjne, pocztówki z widokiem hotelu, mydło i szampon w łazience, karty...

Analiza spółki Cosmos

  • Analiza finansowa
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1372

produktów kosmetycznych firmy „Sonia”: szampony odżywki do włosów żele, lakiery do włosów balsamy do ciała...

ZŁOTA ERA ISLAMU

  • Uniwersytet Wrocławski
  • prof. dr hab. Stella Orłowska
  • Polityka
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1225

się to ważną dziedziną gospodarki, zwłaszcza Andaluzji. Szampon dotarł do Anglii dzięki Arabowi, który w 1759...

Marketing - podstawowe informacje

  • Akademia Obrony Narodowej
  • prof. dr hab. inż. Stefan Antczak
  • Marketing
Pobrań: 910
Wyświetleń: 1862

elementów jak telewizor w każdym pokoju, szampon, świeże kwiaty, uproszczone formalności meldunkowe...

Pojęcie kultury przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 7
Wyświetleń: 497

-czarnych sklepach, przeźroczyste mydełka, kremy naturalne, szampony, żele kąpielowe itd. posiada kolorowy...