Szampon - strona 7

Modele zachowań konsumenta

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1260

miejsce przy zakupach rutynowych produktów takich jak mydła, proszki do prania, szampony, które nabywca...

Higiena osobista

  • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • Higiena
Pobrań: 98
Wyświetleń: 4599

nie szczypiącego szamponu o ładnym zapachu. Wiele dzieci nie widząc pewnych części swojego ciała np. pleców, szyi...

Saponiny i irydoidy

  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 6489

mineralne. Źródło do otrzymywania saponin stosowanych do produkcji szamponów, środków myjących i łagodnych...

Marka, formy promocji

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1183

rodzajowy (składa się na nią korzyść funkcjonalna np. szampon każdej marki myje włosy) 2.poziom oczekiwany...

Branża reklamowa - reklama

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 798

pasty Signal, mydła Lux czy szamponu Pantene Pro-V stwarza przede wszystkim zapotrzebowanie na biel...

Napięcie powierzchniowe

  • Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • dr Anna Jawor
  • Fizyka
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1505

LP (składniki szamponów, środków piorących). Jony sodowe znajdują się rozproszone we wnętrzu cieczy...

Podstawy wiedzy o marce

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Agnieszka Perchla-Włosik
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 357
Wyświetleń: 2562

oraz wizerunek sytuacji użycia) * Szampon Johnson's Baby. No more tears. (wizerunek korzyści funkcjonalnej...