Strategia rozwoju produktu - strona 10

Ekonomia - podstawowe definicje

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 651

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT L O GISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU ( Market Research ) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych...

Zarządzanie strategiczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • dr hab. Ewa Stańczyk-Hugiet
Pobrań: 532
Wyświetleń: 3640

sprzedaży Strategia rozwoju produktu - polega na pozostaniu na dotychczasowym rynku z ulepszonym produktem...

Logistyka-definicje

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1351

w pliku wytłumaczone są definicje takie jak: badania rynku, całkowite koszty logistyczne, CIM, cyrkulacja, dekonsolidacja, handel, integracja hierarchiczna, jakość, logistyka marketingowa, logistyka MIX, racjonalizacja, reengineering. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w j...

Pytania na obrone - polityka fiskalna

  • Wyższa Szkoła Biznesu w Poznań
  • dr inż. Xymena Połomska
  • Polityka fiskalna
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1645

Prowadzona przez państwo polityka ma na celu kształtowanie popytu poprzez: 1. system wydatków rządowych – podnosząc płacę sędziom, nauczycielom, policjantom, lekarzom publicznej służby zdrowia 2. udzielając dotacji przedsiębiorcom państwo zwiększa podaż pieniądza, a więc i popyt w stopniu wy...

Ekonomia - definicje

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 0
Wyświetleń: 532

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2338

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Zarządzanie strategiczne - definicja i teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Czesław Mesjasz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1169

Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina: Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie i skutecznie...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1281
Wyświetleń: 5054

objęcie działaniem nowego segmentu rynku strategia rozwoju produktu - przedsiębiorstwo zakłada...