Strategia rozwoju produktu - strona 10

note /search

Ekonomia - podstawowe definicje

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 63
Wyświetleń: 749

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT L O GISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU ( Market Research ) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych...

Zarządzanie strategiczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 749
Wyświetleń: 4032

sprzedaży Strategia rozwoju produktu - polega na pozostaniu na dotychczasowym rynku z ulepszonym produktem...

Logistyka-definicje

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1512

w pliku wytłumaczone są definicje takie jak: badania rynku, całkowite koszty logistyczne, CIM, cyrkulacja, dekonsolidacja, handel, integracja hierarchiczna, jakość, logistyka marketingowa, logistyka MIX, racjonalizacja, reengineering. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w j...

Ekonomia - definicje

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 623
Wyświetleń: 2779

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Zarządzanie strategiczne - definicja i teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 560
Wyświetleń: 1848

Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina: Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie i skutecznie...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2786
Wyświetleń: 7721

objęcie działaniem nowego segmentu rynku strategia rozwoju produktu - przedsiębiorstwo zakłada...