Segmentacja rynku - strona 51

note /search

Controlling przedsiebiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Controlling
Pobrań: 1393
Wyświetleń: 3878

  1  CONTROLLING PRZEDSIĘBIORSTWA – WYBRANE PROBLEMY    1. Zarządzanie przedsiębiorstwem    •  istota i zasady zarządzania organizacjami  •  podstawowe narzędzia efektywnego systemu zarządzania  •  zarządzanie strategiczne i operatywne    2. Istota i organizacja controllingu    •  powstanie i ide...

Zarządzanie strategiczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 749
Wyświetleń: 4032

doc w sumie ok 200 stron. Plik zawiera notatki z zajęć z przedmiotu Zarządzanie strategiczne prowadzonego przez dr hab. Ewa Izabela Stańczyk-Hugiet na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Notatka opisuje kwestie związane z zarządzaniem strategicznym. W notatka poruszane są m.in. takie kwesti...

Ekonomia-ćwiczenia

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomia
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1092

wysyłając mu własny glukometr (mała inwestycja, która zwraca się w paskach). Segmentacja rynku...

Mikroekonomia - zagadnienia na egzamin 2

  • Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi
  • Mikroekonomia
Pobrań: 252
Wyświetleń: 2569

Pytania obejmują poniższe zagadnienia. Koszt alternatywny, krzywa możliwości produkcyjnych, racjonalność oczekiwań. Mechanizm rynkowy, popyt, wielkość popytu, krzywa popytu, podaż, krzywa podaży, prawo popytu, prawo podaży,...

Rynek finansowy - inwestor rzeczowy

  • Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1610

R Y N E K F I N A N S O W YRynek finansowy – to miejsce, gdzie zazwyczaj dokonuje się transakcji środkami pieniężnymi, tzn. dokonuje się kupna- sprzedaży różnych form kapitału krótkoterminowego i długoterminowego. Warto zauważyć, że rynek finansowy umożliwia posiadaczowi kapitału jego zainwestowanie...

Badania rynku - Problemy decyzyjne

  • Badania rynkowe
Pobrań: 140
Wyświetleń: 2128

Dla rozwiązania wielu problemów decyzyjnych potrzebne są różne dane, w tym zwłaszcza o rynku. Jest to przyczyną bezpośrednią podejmowania w przedsiębiorstwie specjalnych działań polegających na zdobywaniu danych, przetwarzaniu ich i prezentacji w określonej formie. Działanie to nazwano początkowo sł...