Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Podstawy Marketingu
, we własnych palcówkach, bądź też sprzedaż z automatów. Producent sam nawiązuje kontakty z finalnym nabywca...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, we własnych palcówkach, bądź też sprzedaż z automatów. Producent sam nawiązuje kontakty z finalnym nabywca...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...
Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...
MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...
Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...
prof. dr hab C. Mik 1. Współczesna społeczność międzynarodowa – cechy i charakterystyka statyczna i dynamiczna Cechy współczesnej społeczności międzynarodowej: ← niezhierarchizowana, płaska ( w skład wchodzą państwa i org. międzyrządowe ← luźna, anarchiczna ( poprzez akcentowanie suwerenności...
Monarchia Patrymonialna Czasookres - od połowy X do 1320 roku (koronacja Łokietka) Patrymonialna zasada władzy - wykształciła się w państwach germańskich po rozpadzie imperium rzymskiego oznaczała ona że państwo jest własnością prywatną patronium (ojcowizna) Monarcha mógł dysponować państwem jak sw...