Pajdocentryzm - strona 4

note /search

Współczesne koncepcje filozofii i etyki

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Filozofia
Pobrań: 1834
Wyświetleń: 9492

Współczesne koncepcje filozofii i etyki Prof. Kostyło Wykład I- 6.10.2011 Koncepcje ANARCHIZM. 1.HISTORIA ANARCHIZMU. Anarchizm jest teorią polityczną utrzymującą, że wszelkie formy władzy rządowej są niepotrzebne i niepożądane społecznie. Powi...

Pedagogika ogólna - referaty

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie
  • Pedagogika ogólna
Pobrań: 707
Wyświetleń: 6881

Anna Martinez Czapek Luhnstedt, 20.05.11 Pedagogika spoleczna Semesrt 2 Na zaliczenie proszę o wybranie jednego z problemów społecznych, który znacie z własnego doświadczenia i spróbujcie opracować rozwiązanie za pomocą metody pracy z indywidualnym przypadkiem. Proszę krótko opisać przypadek, a na...

Współczesne kierunki pedagogiczne

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Powszechna historia państwa i prawa
Pobrań: 1449
Wyświetleń: 5894

- psychologiczna analizy wytworów testy Główne idee Nowego Wy chowania: Pajdocentryzm - w pedagogice pogląd...

PPS dydaktyka ogólna

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Pobrań: 182
Wyświetleń: 2842

praktycznych Wiedza podporządkowana praktyce Przesadny pajdocentryzm Brak dyscypliny Na skutek swobody uczniów...

Teoretyczne podstawy wychowania

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Teoretyczne Podstawy Wychowania
Pobrań: 1533
Wyświetleń: 7707

ostrej krytyce, niektórych jej założeń np.: pajdocentryzmu) - drugi – lata 1949 – 1956 (myśl o wychowaniu...

Dydaktyka w pigułce

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Dydaktyka
Pobrań: 1652
Wyświetleń: 4417

przez uczniów - przerost zajęć praktycznych - wiedza podporządkowana praktyce - przesadny pajdocentryzm...

Wychowanie i jego uwarunkowania

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Pedagogika społeczna
Pobrań: 980
Wyświetleń: 3997

l. Przedmiot i zadania pedagogiki społecznej l. WYCHOWANIE I JEGO UWARUNKOWANIA Pojęcie wychowania nie jest jednoznaczne Określa bądź proces wychowawczy, bądź rezultat tego procesu W pierwszym przypadku wychowanie jest rozumiane jako system działań zmierzają­cych do określonych rezultatów wychowaw...