Merchandising - strona 4

Analiza strategiczna Batig - projekt

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Tomasz Małkus
  • Analiza strategiczna
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1295

ograniczeń oraz promocji firma stara się usprawnić oraz ulepszyć proces dystrybucji, merchandisingu...

Cena i promocja czynnik ustalania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 959

nad ostateczną formą MERCHANDISING Proces dystrybucji polegający na właściwym doborze jakości, ilości, miejsca...

Prawo gospodarcze - skrypt

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
  • Prawo gospodarcze
Pobrań: 231
Wyświetleń: 4550

dystrybucyjne (dealerskie) Just -in-time Timesharing Merchandising Sponsoring Umowa o przegląd przedsiębiorstwa...

Europeistyka

  • dr inż. Henryk Kleta
  • Badania marketingowe
Pobrań: 21
Wyświetleń: 2128

na prezentacji i promocji w miejscach sprzedaży za pomocą środków merchandisingu. Pozycjonowanie zorientowane...