Marketing - podsumowanie 2
- Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
- Marketing
marketing strategiczny i marketing operacyjny. Marketing strategiczny określa szerokie cele marketingu...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
marketing strategiczny i marketing operacyjny. Marketing strategiczny określa szerokie cele marketingu...
(1991 rok) - analiza, - prognozy, - marketing strategiczny, - operacyjne planowanie marketingowe...
formy reklamy. IV koncepcja rozwoju marketingu - MARKETING STRATEGICZNY - Reguła 4 P : produkt, cena...
, które po modyfikacjach znalazły zastosowanie na gruncie marketingu strategicznego. 3. Szkoła pozycyjna...
AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT L O GISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU ( Market Research ) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych...
w pliku wytłumaczone są definicje takie jak: badania rynku, całkowite koszty logistyczne, CIM, cyrkulacja, dekonsolidacja, handel, integracja hierarchiczna, jakość, logistyka marketingowa, logistyka MIX, racjonalizacja, reengineering. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w j...
AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...
Z jej treści możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: aktywny i integracyjny aspekt logistyki, benchmarking, funkcje zarządzania, integracja hierarchiczna, istota logistyki, jakość towaru, łańcuch logistyczny, planowanie, zapasy magazynowe, marketing. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGIST...
Logistyka - definicje AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i p...
także rozwój marketingu strategicznego. Poszerza on podstawowy krąg zagadnień o kwestie dotyczące...