Imitacja - strona 28

Geografia turystyczna - materiały

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • prof. dr hab. Piotr Migoń
  • Geografia turystyczna
Pobrań: 700
Wyświetleń: 7238

zwiedzania przejazd specjalnym autobusem po wybiegu o powierzchni 27 ha - imitacji środowiska sawanny...

Kryminalistyka - zagadnienia

  • Kryminalistyka
Pobrań: 1274
Wyświetleń: 6699

Dokument ma 41 stron i zawiera opracowane zagadnienia min. takie jak: zakres i przedmiot kryminalistyki, różnice w definicji Hołysta i Hanauska, związki kryminalistyki z innymi dyscyplinami naukowymi, źródła kryminalistyki, przedmiot studiów kryminalistyki, zastosowanie kryminalistyki, funkcja roz...

Teoretyczne podstawy wychowania

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Pobrań: 140
Wyświetleń: 3318

Książka Antoniny Guryckiej "Struktura i dynamika procesu wychowania" Antonina Gurycka Struktura i dynamika procesu Wychowawczego Analiza psychologiczna Państwowe Wydawnictwo Naukowe Warszawa 1979 Spis treści WSTĘP 3 Psychologia i wychowanie 3 Rozważania nad przedmiotem psychologii wychowawcz...

Ochrona ubezpieczeniowa

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1309

. Do budynku prowadzą dwoje drzwi - są to drzwi stalowe z zewnątrz, pokryte imitacją drewna. W drzwiach...

Socjologia - wykłady - konformizm

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Ewa Cierniak-Szóstak
  • Socjologia
Pobrań: 1043
Wyświetleń: 11802

. Gabriel Tarde - teoria imitacji. Rodzaje tłumu: agresywny: linczujący, nabywający (kradnący), buntujący...

Globalizacja - szerokie omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Zachowania organizacyjne
Pobrań: 133
Wyświetleń: 686

Globalizacja Globalizacja. Pojęciem, za pomocą, którego próbowano opisać i wyjaśnić świat w ostat­nich latach dwudziestego wieku, jest globalizacja, nabierająca nowej mocy i tre­ści ze względu na nałożenie się w czasie kilku procesów. Chodzi między inny­mi o wzrost skali, mobilności oraz integracj...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1596
Wyświetleń: 2373

strategie: A - imitacji B - opanowywania niszy rynkowej, C - lidera rynkowego, D - marketingu selektywnego...