Glamour - strona 2

Kampania reklamowa

  • Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Reklama
Pobrań: 924
Wyświetleń: 5243

• „PANI DOMU” FORMAT : 1/1 STRONA PRAWA CENA ZŁ NETTO : 38 000 x 4 RAZEM: 152 000 • „GLAMOUR” FORMAT : 1/1...

Koncerny medialne-opracowanie 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr Andrzej Adamski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 266
Wyświetleń: 770

. Obecnie wydaje 13 tytułów. Tytuły: - kobiece luksusowe: Glamour, Gala, - poradnikowe: Claudia, Rodzice...

Polityka kulturowa- opracowanie

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Agata Ziętek
  • Międzynarodowe stosunki kulturalne
Pobrań: 301
Wyświetleń: 1204

jest zaś sym­bolem życia glamour, symbolem kina, to tu przyznawane są prestiżowe nagrody Amerykańskiej...

Systemy medialne na świecie - skrypt

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Małgorzata Laskowska
  • Systemy medialne na świecie
Pobrań: 2163
Wyświetleń: 2247

Padres Hoy (miesięcznik) Dla kobiet Hola (tygodnik) Pronto Glamour TV teleprograma supertele telenovela...

Zagraniczne systemy medialne - opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Jan Adamowski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 539
Wyświetleń: 1302

ZAGRANICZNE SYSTEMY MEDIALNE FORMY WŁASNOŚCI MEDIÓW. Można wyróżnić trzy podstawowe formy własności mediów: państwową, prywatną i społeczną . Wszędzie za wyjątkiem małych państw dominuje własność prywatna. Własność państwowa jest ograniczana, a w Niemczech ta forma własności jest prawnie zakazana. ...

Zagraniczne systemy medialne - wykład

  • Uniwersytet Warszawski
  • dr hab. Jan Adamowski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 336
Wyświetleń: 1274

ZAGRANICZNE SYSTEMY MEDIALNE FORMY WŁASNOŚCI MEDIÓW. Można wyróżnić trzy podstawowe formy własności mediów: państwową, prywatną i społeczną . Wszędzie za wyjątkiem małych państw dominuje własność prywatna. Własność państwowa jest ograniczana, a w Niemczech ta forma własności jest prawnie zakazana. ...

Media w Polsce

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1946

) Claudia, Glamour, Gala, Gala Plus, Naj, Rodzice, Moje Mieszkanie, Moje Gotowanie, National Geographic...

Komunikacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1883

. kwalifikacji i umiejętności, oraz wzbogacenie tego wizerunku o wartość symboliczną tj. urok osobisty (glamour...

Zagadanienia - Polski System Medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Dr Wiesław Sonczyk
  • Polski System Medialny
Pobrań: 1715
Wyświetleń: 1792

Zagadnienie 1. Definicje i zakres pojęć prasa, system prasowy i rynek medialny. PRASA Sprawa terminologii, czyli tzw. siatki pojęciowej w przypadku wiedzy o mediach jest bardzo zaniedbana, choć w dobie tak szybkiego ich rozwoju powinna byc nieustannie aktualizowana. Siatkę pojęciową tworzą dwie kat...

Wykłady i skrypt na egzamin

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • dr hab. Marek Jachimowski
  • Media w Polsce i za granicą
Pobrań: 1484
Wyświetleń: 4928

...Polityka medialna i informacyjna - bada możliwości interwencji i organizacji procesów komunikacyjnych w społeczeństwie - szuka odpowiedzi na pytanie co i jak czynić w zakresie informacji i komunikacji społecznej aby służyły one społecznemu dobru i człowiekowi jako istocie ludzkiej- obejmuje...