Głośnik - strona 13

note /search

Wykorzystanie merchidisingu w przedsiębiorstwach

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1876

UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA Anna Śmigielska WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU W MIKROPRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLOWYCH Praca licencjacka napisana pod kierunkiem Dr Adama Figla Kraków 2012 Spis treści Wstęp Merchandising jest narzędziem, które może i wręcz powinno znać i st...

Język w środowisku Borland C++

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Programowanie w środowisko windows
Pobrań: 77
Wyświetleń: 994

    Jerzy Kisilewicz          Język      w środowisku Borland C++  Wydanie IV                      Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej  Wrocław 2003        Opiniodawca   Marian ADAMSKI        Opracowanie redakcyjne i korekta   Hanna BASAROWA              Projekt okładki   Dariusz Godlewski...

Nauki pomocnicze historii

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Nauki pomocnicze historii
Pobrań: 588
Wyświetleń: 3668

III ŹRÓDŁA BIBLIOTECZNE l. RĘKOPIS BIBLIOTECZNY przy kwalifikowaniu rękopiśmiennych źródeł historycznych, które zależnie od swego charakteru mają przypaść archiwom lub bibliotekom, bierze się na ogół pod uwagę sposób powstania tych źródeł i ich wewnętrzne związki do archiwów przeznaczana jest doku...

Systemy informatyczne w transporcie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Informatyka
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3339

akustycznego i głośnika. 1.3. Kodery i dekodery sygnału mowy Rozpoczniemy od dokładniejszego opisu koderów...

Zagadnienia zarządzania strategicznego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 721
Wyświetleń: 2310

Pyt.1 Jakie są główne wybory strategiczne konstytuujące strategię? W jaki sposób są ze sobą powiązane? W jaki sposób wybory te wpływają na sposób radzenia sobie z konkurencją? Czy firma może sprawnie działać nie podejmując takich wyborów? Zilustruj przykł a dami historycznymi i / lub sukcesów i p...