Dobra luksusowe - strona 32

PKB

  • Wyższa Szkoła Gospodarki Krajowej w Kutnie
  • dr Stanisław Dorobek
  • Makroekonomia
Pobrań: 287
Wyświetleń: 2800

Ekonomia, nauka społeczna zajmująca się badaniem sposobów gospodarowania społeczeństw w warunkach nieograniczoności ludzkich potrzeb i ograniczoności czynników produkcji, służących wytwarzaniu dóbr i usług zaspokajających te potrzeby. Ekonomia stara się odpowiedzieć na trzy zasadnicze pytania: co p...

Rynek-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Elżbieta Hławacz-Pajdowska
  • Mikroekonomia
Pobrań: 28
Wyświetleń: 665

jest mniej wrażliwy na zmiany dochodów aniżeli popyt na dobra luksusowe. Zdarzają się jednak dobra...

Rynek2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1302

jest mniej wrażliwy na zmiany dochodów aniżeli popyt na dobra luksusowe. Zdarzają się jednak dobra...

Mikroekonomia - obszerne materiały

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Mikroekonomia
Pobrań: 665
Wyświetleń: 3836

Pierwszy plik zawiera omówienie pajęczynowego modelu równowagi rynkowej. Drugi dotyczy zmian punktu równowagi w wyniku przesunięcia funkcji podaży i popytu, odpowiada na pytanie: w jakim stopniu producenci mogą przerzucić wzrost kosztów produkcji na nabywców oraz porusza tematykę ustalania prze...

Marketing pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Rudnicki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1232
Wyświetleń: 3801

(zachcianki) pojawiają się dopiero po zaspokojeniu potrzeb a) tak, ponieważ dotyczą dóbr luksusowych b...

Podaż, popyt, rynek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Mikroekonomia
Pobrań: 574
Wyświetleń: 1547

.Dobra luksusowe maja elastyczność dochodowa wyższą od jedności, popyt rośnie. Dobra luksusowe...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1127
Wyświetleń: 5012

marketingu pragnienia (zachcianki) pojawiają się dopiero po zaspokojeniu potrzeb. tak, ponieważ dotyczą dóbr...