Dżins - strona 6

note /search

Psychologia reklamy i marketingu-wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia marketingu i reklamy
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3535

Wykład 1 Psychologia reklamy i marketingu, podstawowe pojęcia i definicje Reklama i marketing - definicje Marketing to ciąg powiązanych działań w celu zaspokojenia potrzeb ludzi i realizacji zamiarów producentów dóbr i usług. To szczegółowa wiedza o efektywności w manipulacji produktem, ceną, spo...

Psychometria

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Pobrań: 1106
Wyświetleń: 4417

% osób). Np. osoba, która mówi, że chodzi do filharmonii zawsze w dżinsach. Oczywiście są osoby...

Budowanie skutecznej reklamy

  • Reklama
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2982

Dokładna tematyka notatki jest następująca: początki i rozwój reklamy, istota reklamy i rodzaje, reklama, informacja, perswazja, rola społeczna, rola marketingowa, rola komunikacyjna, rola ekonomiczna, reklama informacyjna, reklama emocjonalna, reklama tworząca nawyk, wizualne środki reklamy, rekla...

Zarządzanie i praca menedżera-skrypt

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia organizacji i zarzdzania
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1288

ZARZĄDZANIE I PRACA MENEDŻERA Organizacja Grupa ludzi, którzy współpracują ze sobą w sposób uporządkowany i skoordynowany, aby osiągnąć pewien zestaw celów. Zarządzanie Zestaw działań (obejmujący planowanie i podejmowanie decyzji, organizowanie, przewodzenie, tj. kierowanie ludźmi, i kontrolowanie...

Encyklopedia rachunkowości- D

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 581

D   DANE Liczby, fakty, pojęcia lub polecenia przedstawione w sposób dogodny do przekazywania, interpretacji lub przetwarzania metodami ręcznymi bądź automatycznymi. D., którym przy zastosowaniu odpowiednich konwencji przyporządkowano jakieś znaczenie, określa się jako informacje. Te same d. mogą z...

Encyklopedia rachunkowości -R

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Teoria organizacji i zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1106

R   RABAT Opust od ceny sprzedaży przyznawany najczęściej z tytułu zakupu większej ilości produktów. Czasami może być udzielany na pokrycie kosztów związanych z przygotowaniem przez nabywcę produktu do dalszej odprzedaży, np. paczkowaniem, sortowaniem lub na pokrycie kosztów napraw gwarancyjnych w ...

Skrypty - Gospodarka

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Prawo gospodarcze publiczne
Pobrań: 1568
Wyświetleń: 2940

PRAWO GOSPODARCZE PUBLICZNE CZĘŚĆ OGÓLNA GOSPODARKA Dlaczego musimy zdefiniować pojęcie gospodarki? Gospodarka ( działalność gospodarcza- tu używamy tych pojęć jako synonimów ) jest w warunkach współczesnego państwa poddana w mniejszym lub większym stopniu poddana regulacji prawnej, określającej...

SOCJOLOGIA ANALIZA SPOŁECZEŃSTWA Piotr Sztompka

  • Socjologia
Pobrań: 4683
Wyświetleń: 11361

Piotr Sztompka  SOCJOLOGIA  ANALIZA SPOŁECZEŃSTWA          Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego  Wydawnictwo Kraków, Znak,  Projekt okładki i obwoluty Robert Guzik  Fotografie barwne Piotr Sztompka  Adiustacja i korekta Małgorzata Biernacka  Projekt graficzny i łamanie Wydawnictwo PLUS  Podr...