PODSTAWY ZARZ_DZANIA MARKETINGOWEGO
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
- Zarządzanie marketingiem
(1991) planowanie marketingowe: plan. strategiczne i operacyjne organizacja marketingu controlling R...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
(1991) planowanie marketingowe: plan. strategiczne i operacyjne organizacja marketingu controlling R...
działów: Wspiera controlling m.in. marketingowy, finansowy, personalny, sprzedażowy. Presja...
a controlling Część III. Wybrane problemy zarządzania Zarządzanie strategiczne Istota i elementy zarządzania...
A K A D E M I A E K O N O M I C Z N A W Y D Z I A Ł Z A R Z Ą D Z A N I A Controlling operacyjny...
Controlling operacyjny 2.1. Definicja i zakres controllingu operacyjnego Controlling operacyjny...
działów: Wspiera controlling m.in. marketingowy, finansowy, personalny, sprzedażowy. Presja...
działów: Wspiera controlling m.in. marketingowy, finansowy, personalny, sprzedażowy. Presja...
Menedżer Controlling Miejsce controllingu w obszarach zarządzania i kontroli Kontroler Źródło...
Controlling Controlling jest elementem zintegrowanego i elastycznego systemu zarządzania...
Co to jest controlling? Pojęcie controllingu bardzo często jest utożsamiane ze słowem kontrola...