Billboard - strona 9

Bzines plan - Net line

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Kazimierz Kulczyński
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 7
Wyświetleń: 791

w gazecie lokalnej, dostępnych billboardach oraz punktach handlowych i usługowych Cykliczne uczestnictwo...

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 182
Wyświetleń: 2737

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...

Etyka - moralność i etyka zarys

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Etyka
Pobrań: 203
Wyświetleń: 3633

Dokładna tematyka notatki jest następująca: moralność i etyka zarys, etyka życia gospodarczego a etyka biznesu, etyki zawodowe a etyka biznesu, moralność i etyka zarys, światopogląd aksjologiczny, relacje pojęć moralność i etyka, motywacja moralna, wzory osobowe, dziedziny i zadania refleksji etycz...

Biznes plan - Net line

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 84
Wyświetleń: 2345

w gazecie lokalnej, dostępnych billboardach oraz punktach handlowych i usługowych Cykliczne uczestnictwo...

Komunikacja

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1897

Trzy typy publiczności w komunikowaniu masowym. Cele polityki informacji. Cechy "społeczeństwa informacyjnego" wg Charlesa Steinfelda i Jerry'ego Salvaggio 1. Trzy typy publiczności w komunikowaniu masowym Skoro czynnikiem konstytuującym publiczność jest powtarzalność aktu odbioru, to sto...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 2394

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Biznes plan - firma komputerowa

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 357
Wyświetleń: 4529

reklamowych. Rozmieszczenie billboardów reklamowych przy głównych arteriach miasta oraz w centrum Rybnika...

Etyka (55 stron)

  • Etyka
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1953

Moralność i etyka. Zarys Uwagi wstępne. Relacje pojęć moralność i etyka. Struktura i funkcje moralności. Dziedziny i zadania refleksji etycznej. Do podstawowych DZIEDZIN zainteresowania etologii zalicza się: Moralnośc i kodeksy moralne. ŚWIATOPOGLĄD AKSJOLOGICZNY Etyka życia gospodarczego a etyka...

Etyka - Etyka życia gospodarczego a etyka biznesu

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Etyka
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1316

Moralność i etyka. Zarys Uwagi wstępne. Relacje pojęć moralność i etyka. Struktura i funkcje moralności. Dziedziny i zadania refleksji etycznej. Do podstawowych DZIEDZIN zainteresowania etologii zalicza się: Moralnośc i kodeksy moralne. ŚWIATOPOGLĄD AKSJOLOGICZNY Etyka życia gospodarczego a etyka...

Etyka

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Etyka
Pobrań: 154
Wyświetleń: 5096

Moralność i etyka. Zarys Uwagi wstępne. Relacje pojęć moralność i etyka. Struktura i funkcje moralności. Dziedziny i zadania refleksji etycznej. Do podstawowych DZIEDZIN zainteresowania etologii zalicza się: Moralnośc i kodeksy moralne. ŚWIATOPOGLĄD AKSJOLOGICZNY Etyka życia gospodarczego a etyka...