Biedronka - strona 7

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • dr Paweł Chlipała
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1568

Amerykański Kodak twierdzi, że chcąc wylansować aparat fotograficzny jako produkt dla mężczyzn, należy napisać na pudełku: "pięć milionów pikseli". Jeśli produkt jest dla kobiet, lepiej napisać: "prosty w obsłudze". Jak z dowcipu o blondynkach? Amerykanie twierdzą, że to dział...

Stylistyka - wykłady I semestr

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Krzysztof Pleśniarowicz
  • Stylistyka
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1414

) REKLAMA „BIEDRONKI” (TV) Rozmawiają galaretka i kiwi: - Dzień dobry! A co się pani tak trzęsie...

Ekonomia globalna- egzamin Ślęzak Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Ewa Ślęzak
  • Ekonomia
Pobrań: 4739
Wyświetleń: 27874

Ponadto, notatka zawiera informacje dotyczące zagadnień takich jak: faza ożywienia, faza rozkwitu, faza spowolnienia, faza recesji, nierównowaga, globalna nierównowaga, globalizacja rynku pracy, globalizacja produkcji, usług, offshoring, outsourcing, insourcing, organizacje globalne. W notatce poja...

Filip Kotler - Marketing-wykład

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Witold Chrostowski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 952

WYKŁAD 1 7.10.'99 LITERATURA: Filip Kotler - Marketing Dawniej punkt ciężkości skoncentrowany był na właściwym zorganizowaniu procesów wytwórczych Orientacja produkcyjna - pierwsza orientacja w procesie rozwojowym (przy nadwyżce popytu nad podażą). Był to rys charakterystyczny dla gospodarki cent...

Historia literatury - Bobkowski

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Historia literatury jidysz
Pobrań: 21
Wyświetleń: 644

” (bo nie potrafi zakręcić), biedronką. Pływa. myśli o Byronie: “Snob, ale świetnie pływał. Ciekaw jestem, jakim...

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 182
Wyświetleń: 2730

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...