Analiza portfelowa - strona 13

note /search

Marketing - definicje

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1260

1. MARKETING jest złożonym procesem wewnątrz społeczeństwa, w ramach którego przewiduje się struktury popytu, zwiększa się popyt oraz zadowolenie nabywców poprzez wyprodukowanie odpowiednich produktów, popieranie sprzedaży, wymianę i fizyczny przepływ towarów. ( def. ekspertów z UNI Ohio - lata 4...

Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • System zarządzania projektami
Pobrań: 1169
Wyświetleń: 8715

Ściągi z zarządzania projektami, prof Stabryła Projekt: -w szerokim znaczeniu jest: 1) modelem będącym usprawnieniem (modernizacją) określonego obiektu lub systemu 2) rozwiązaniem bazowym (innowacją) stanowiącym wytwór o nowatorskiej formie i konstrukcji, który umożliwia realizację zamierzonego pr...