Etapy konstruowania macierzy klienta

Nasza ocena:

3
Wyświetleń: 427
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Etapy konstruowania macierzy klienta - strona 1

Fragment notatki:

ETAPY KONSTRUOWANIA MACIERZY KLIENTA Identyfikacja segmentów. Musimy określić, który produkt jest w którym segmencie i konkurentów
Określenie wyznaczników PWU dla segmentu
zaleca się żeby te wyznaczniki były proponowane, opracowywane przez klientów.
Ocena wyznaczników PWU
Ważne jest tu określenie wag poszczególnych czynników i ocena naszej firmy
Określenie wyników firmy na osi PWU
Wyniki nasze i naszych konkurentów
Naniesienie pozycji na wykres macierzy
Określenie wyznaczników PWU wspólnych dla różnych segmentów
M. klienta mówi nam o tym jaka sytuacja jest w danym momencie, jak my w danym momencie wyglądamy na tle konkurencji, czym możemy wygrać z konkurencją.
Trzeba zwrócić uwagę na nasze zasoby organizacji. To jest bardzo ważne.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz