Egzamin 2012/2013

Nasza ocena:

5
Pobrań: 980
Wyświetleń: 7021
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Egzamin 2012/2013 - strona 1

Fragment notatki:


Termin 1 1grupa: 1.Jakie 3 narzedzia promocji może stosować producent materiałów biurowych do niezależnych pośredników.
2. Jakie 3 działania maja realizować pośrednicy aby wspierać działalność producenta samochodów osobowych(oprócz transakcji kupno - sprzedaż).
3. Wymienić 3 czynniki otoczenia ekonomicznego jakie mogą wpływać na działalność firmy produkującej meble ogrodowe.
4. Wymienić 3 argumenty za tym, aby firma produkująca produkty spożywcze budowała markę czy cos W TYM STYLU.
5.Wymienic 3 zróżnicowane rynki docelowe dla firmy produkującej urządzenia dla amatorskiego fitness.
2 grupa: 1.Wymienić 3 zagrożenia banku (analiza swot). 2.Wymienić 3 czynniki wpływające na decyzję producenta rowerów gdzie utworzyć sklep. 3.Wymienić 3 czynniki które wpływają na niematerialne usługi (?).
4.Wymienić 3 czynniki wpływające na wybór szkoły prywatnej.
5. ??
3grupa: 1.Wyposażenie jakiegoś soku. 2. Jakie formy reklamy można wykorzystać może przedsiębiorca chusteczek higienicznych. 3.Podaj jakiś produkt konsumpcyjny marki i co ta firma obiecuje swoim klientom.
4.Podaj przykłady produktów które mogą być do penetracji cenowej. 5.otoczenie marketingowe, wymień najważniejsze 3 które bierze pod uwagą firma ubezpieczeniowa działająca w Polsce. 4grupa: 1.Wymienić 3 argumenty przeciwko stosowaniu zbyt dużej dystrybucji w sklepie zajmującym się snowboardem.
2.Wymienić 3 narzędzie promocji sprzedaży, które pomogą w zdobyciu przychodów firmie produkującej mąkę.
3.Wymienić 3 zalety posiadania marki przez szampon.
4.Wymienić 3 elementy otoczenia które źle wpływają na producenta maszyn budowlanych.
5. Wymienić 3 elementy które kształtują cenę nowej linii obuwia wprowadzone na rynek.
5grupa: 1. Podać kryterium segmentacji i zaproponować trzy segmenty dla sprzętu sportowego.
2. Wymień trzy działania PR jakie może zastosować stowarzyszenie WIOSNA 3. Wymień trzy produkty w których trzeba zastosować marketing bezpośredni.
4. Wymień trzy rodzaje znaków towarowych i do każdego podaj przykład towaru konsumpcyjnego.
5. Wymień 3 działania jakie powinna zastosować firma środków czystości w strategii penetracji rynku.
6grupa: 1.Wymien trzy działania PR jakie można zastosować szkoła wyższa np. AGH. 2. Wymień po trzy produkty do każdej dystrybucji: selektywnej, wyłącznej, intensywnej. 3.Gdzie można zaobserwować marketing skimming. 4. Dlaczego sprzedaż osobista jest odpowiednia w przypadku sprzedaży sprzętu komputerowego . 5. Na podstawie jakiegoś przykładu opowiedz o koncepcji marketingu-mix.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz