Dr inż. Ewa Prymoń-Ryś

Egzamin 2012/2013

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 756
Wyświetleń: 6468

Termin 1 1grupa: 1.Jakie 3 narzedzia promocji może stosować producent materiałów biurowych do niezależnych pośredników. 2. Jakie 3 działania maja realizować pośrednicy aby wspierać działalność producenta samochodów osobowych(oprócz transakcji kupno - sprzedaż). 3. Wymienić 3 czynniki otoczenia ...

Egzamin 2010/2011

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 532
Wyświetleń: 4578

MARKETING   EGZAMIN A 1)   Na podstawie producenta rozpuszczalników organicznych wyjaśnić popyt złączony. Dobrem podstawowym są rozpuszczalniki organiczne, dobrem komplementarnym do tego dobra są farby olejne (przy malowaniu farbą olejną cz...

Marketing - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1834

Egzamin Marketing 2009/2010 Prymon Ryś 1) decyzja zakupu mebli kuchennych 2) Wybierz jeden produkt RTV i napisz 5 potrzeb+wyposazenie  3) Warunki strategii skimming dla nowego produktu biurowego 4) Rózne formy reklamy gabinetu stomatologicznego. Wybierz ten który ciebie przekonuje. Egzam...

Materiały na egzamin - popyt złączony

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 448
Wyświetleń: 2037

"1. Na podstawie producenta rozpuszczalników organicznych wyjaśnić popyt złączony. Popyta na rozpuszczalniki organiczne wzrośnie jeśli popyt na dobra, z którymi używa się rozpuszczalniki organiczne również wzrośnie i odwrotnie. Np. gdy miasto nakaże pomalować wszystkie ogrodzenia budynków komu...